کد خبر: 171956 - تاریخ: پنج‌شنبه، 9 آگوست 2018 - 16:14

استاندار گیلان در خشکبیجار:

سهمیه استان گیلان در حوزه اشتغال روستایی ۳۰۰میلیارد تومان است

استاندار گیلا در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت:سهمیه استان گیلان در حوزه اشتغال روستایی ۳۰۰میلیارد تومان است که تاکنون۵۰میلیارد تومان آن پرداخت شده و مابقی در مرحله موافقت اصولی قرار دارد.

به گزارش خوبان خبر، صبح امروز دکترمصطفی سالاری به همراه چند تن از معاونین خود و مدیران دستگاه های اجرایی از طرح های اشتغالزایی روستایی شهرستان رشت بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت:سهمیه استان گیلان در حوزه اشتغال روستایی ۳۰۰میلیارد تومان است که تاکنون۵۰میلیارد تومان آن پرداخت شده و مابقی در مرحله موافقت اصولی قرار دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه بخش اعظم موافقت اصولی به انجام رسیده و به زودی به بانکها معرفی می شود،اظهار امیدواری کرد که تا پایان شهریورماه امسال علاوه بر جذب ۳۰۰میلیارد تومان، رقم دیگری معادل۲۵۰میلیارد ریال دیگر را نیز جذب کنیم.

 سالاری تصریح کرد: به علت تنوع در طرح های معرفی شده برای اشتغال روستایی گیلان و اهمیت آن در توسعه پایدار جوامع محلی ، وعده پرداخت ۳۰۰میلیارد تومان دیگر از محل اعتبارات ملی را نیز اخذ کرده ایم.

استاندار گیلان با اشاره به عناوین طرح های مورد بازدید در روز جاری اعم از مزرعه پرورش قارچ،زمین چمن مصنوعی،تولیدی پوشاک،کارگاه قالی بافی،استخر پرورش ماهیان خاویاری و نیز تولیدی کالای خواب تصریح کرد: تمامی این طرح ها به عنوان نیاز استان جایگاه ویژه ای در بالا بردن سهم اشتغال و نیز توسعه مناطق روستایی دارد لذا باید در جهت جذب اعتبارات بیشتر برای گسترش آن تلاش کرد.

 

انتهای پیام/۳۲۳۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads