کد خبر: 171917 - تاریخ: پنج‌شنبه، 9 آگوست 2018 - 07:13

فرماندار رشت:

خبرنگاران برای پی گیری مطالبات مردمی تلاش کنند

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در جامعه گفت: خبرنگاران باید برای پی گیری مطالبات مردمی تلاش کنند.

به گزارش خوبان، سید محمد احمدی غروب روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت تجلیل از خبرنگاران در فرمانداری شهرستان رشت جامعه خبرنگاران را یک ظرفیت دانست و افزود: خبرنگاران فعال در گیلان از جمله شهرستان رشت همواره در عرصه های مختلف از جمله بحران برف و حوادث دیگر در بیان مشکلات مردمی به مدیران و کمک در تسریع خدمات رسانی به مردم نقش آفرینی کردند که بایستی از این ظرفیت آنها به خوبی بهره گرفت.
وی ارتباط بین خبرنگاران و مدیران را برای رفع مشکلات و پی گیری مطالبات مردمی حایز اهمیت عنوان و تصریح کرد: مدیران بایستی پاسخگوی خبرنگاران باشند، البته اگر چه شفافیت مهم است اما در برخی موارد بایستی مصلحت را مورد توجه قرار داد.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به شرایط موجود خاطر نشان کرد: برای پیشبرد اهداف نظام، انقلاب اسلامی و دولت هیچ راهی جز مقاومت، همدلی و همزمانی نداریم و همه بایستی برای تحقق اهداف متحد باشیم.
فرماندار شهرستان رشت با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در این برهه از زمان بیان داشت: اصحاب رسانه بایستی با انعکاس خبرها امید و نشاط را در جامعه تزریق کنند.
وی با اشاره به آمار فعالیت ۱۷۶ نشریه، ۱۱۳ پایگاه و یکصد دفتر سرپرستی در استان گیلان اظهار داشت: ۷۰ درصد این نشریه ها ، پایگاه ها و دفتر سرپرستی در رشت مستقر است که می تواند ظرفیت خوبی برای این کلانشهر باشد.
وی در بخش دیگری از این نشست خبری درباره موضوع انتخاب شهردار برای کرسی مدیریت شهری کلانشهر رشت تصریح کرد: اعضای شورا بایستی با خرد جمعی و مشورت ها، شهرداری را برای رشت انتخاب کنند که به فکر توسعه این کلانشهر باشد.
احمدی درباره وظیفه نظارتی فرمانداری و موضوع مربوط به مصوبات شورای اسلامی اظهار داشت: ما کاری نمی کنیم که مطابق میل مردم باشد یا این که نباشد، ما بر اساس قانون عمل می کنیم.
وی در پایان این جلسه از خبرنگاران قدردانی کرد.

انتهای پیام/۸۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads