کد خبر: 171880 - تاریخ: چهارشنبه، 8 آگوست 2018 - 16:19

مسئول واحد آتش نشانی خشکبیجار:

انجام ۲ عملیات توسط آتش‌نشانان خشکبیجاری طی ۲۴ ساعت گذشته

اسدی مسئول واحد آتش نشانی خشکبیجار گفت: شرکت در دو عملیات اطفای حریق حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی خشکبیجار در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

اسدی مسئول واحد آتش نشانی خشکبیجار در گفت‌وگو با خوبان خبر اظهار داشت: شرکت در دو عملیات اطفای حریق حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی خشکبیجار در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

 مسئول واحد آتش نشانی خشکبیجار با بیان اینکه شهروندان ساعت ۱:۴۷ نیمه شب گذشته مغازه شیرینی فروشی در بازار خشکبیجار طعمه حریق گردید، افزود: با توجه به تراکم مغازه های بازار سنتی خشکبیجار و فرسوده بودن بافت آن ماموران آتش نشانی با سه دستگاه بلافاصله به محل حادثه اعزام و با مهار آتش از انتقال آن به مغازه های مجاور جلوگیری نمودند.

اسدی عنوان کرد: همچنین دفتر کارخانه برنجکوبی در روستای نوشر در ساعت ۸ صبح امروز طعمه حریق گردید که ماموران آتش نشانی با حضور بموقع مانع انتقال آتش به سایر واحدهای برنجکوبی و خانه های مجاور شدند.

وی اتصالی در سیم کشی منازل را از دلایل اصلی آتش سوزی های اخیر اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به افت ولتاژ برق در تابستان، از شهروندان تقاضا می شود از یک پریز تنها برای یک دستگاه برقی استفاده شود.

 مسئول واحد آتش نشانی خشکبیجار در پایان گفت: سیم کشی های ساختمان های مسکونی و تجاری می بایست هر ۱۰ سال یکبار بازنگری شود تا از بروز حوادث احتمالی پیشگیری گردد.

انتهای پیام/۳۲۲۳۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads