کد خبر: 171609 - تاریخ: شنبه، 4 آگوست 2018 - 17:31

فرماندار شهرستان رشت :

صنعت و تجارت ارکان اساسی توسعه گیلان هستند

فرماندار شهرستان رشت گفت: صنعت و تجارت دو رکن اصلی در توسعه استان گیلان است که بسیاری از مشاغل و فرصت های شغلی را به خود اختصاص می دهد.

به گزارش خوبان خبر ، سید محمد احمدی روز شنبه در نشستی با موضوع بررسی وضعیت کارخانه ایران پوپلین با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی کشور در فرمانداری شهرستان رشت اظهار داشت: سیاست برنامه ای استان گیلان این است تا در کنار تلاش برای توسعه کشاورزی، به صنعت و رسیدگی به واحدهای تولیدی نیز اهتمام شود و بخش های توسعه ای متوزان پیش رود.
وی با بیان این که واحدهای صنعتی شهرستان رشت ۴۵ درصد از واحدهای صنعتی استان گیلان را شامل می شود، افزود: یک هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی در شهرستان رشت داریم که بر اساس آمار تا پایان اردیبهشت سال جاری، ۹۵۰ واحد فعال هستند.
فرماندار شهرستان رشت در ادامه سخنانش درباره شرکت ایران پوپلین خاطر نشان کرد: این شرکت برای صنعت، استان گیلان و شهرستان رشت مهم است.
وی با بیان این که در زمان حاضر ۲۸۳ نفر در ایران پوپلین شاغل هستند، تصریح کرد: اراده در شهرستان رشت ، استان گیلان و در نمایندگان این است که با تمام توان، تعامل سازنده و اعتمادسازی این شرکت فعال نگه داشته شود.
وی با تاکید بر این مطلب که با اعتماد سازی بایستی ایران پوپلین را به حالت قبل برگردانیم، تصریح کرد: این مهم همت سهامداران این شرکت را نیز می طلبد.

 

انتهای پیام/۲۳۳۲۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads