کد خبر: 17151 - تاریخ: سه‌شنبه، 22 ژانویه 2013 - 19:18

هزینه 6 میلیاردی یک مرجع برای عزاداری!

خوبان خبر: فی نفسه هزینه کردن برای اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و مجالس عزاداری آن بزرگواران، نه تنها اقدام بد و ناپسندی نیست بلکه بسیار عالی و پسندیده است …

به گزارش خوبان به نقل از شیعه آنلاین، اخبار رسیده از شهر مقدس قم حاکی از آن است در حالی که در زمانی به سر می بریم که جمهوری اسلامی ایران در تحریم به سر می برد، و مشکلات بسیار فراوانی در جامعه وجود دارد و میلیون ها نفر در سراسر کشور شب ها را گرسنه بر بالین می گذارند، یکی از مراجع تقلید که در چند ماه اخیر بدون توقف در حال خرج کردن پول زیادی است، در دهه آخر ماه صفر در بیت خود مجلس عزاداری سنگینی برگزار کرد.

در مورد هزینه دقیق این مراسم آماری در دست نیست اما اخبار رسیده به خبرنگار ما حاکی از آن است که در بیت این مرجع تقلید، بیش از 60 میلیارد ریال (6 میلیارد تومان) تنها برای 10 روز مراسم عزاداری هزینه شده است. این بودجه در راه پرداخت پاک به سخنرانان، مداحان اهل بیت، اطعام عزاداران و غیره هزینه شده است.

قابل ذکر است، فی نفسه هزینه کردن برای اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و مجالس عزاداری آن بزرگواران، نه تنها اقدام بد و ناپسندی نیست بلکه بسیار عالی و پسندیده است اما بررسی دقیق چگونگی خرج شدن این مقدار پول نشان می دهد که بخشی از آن حیف و میل شده و تنها با هدف دعوت کردن سخنرانان و مداحان شاخص و سرشناس که پاک های میلیونی دریافت می کنند، هزینه شده است.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads