کد خبر: 171453 - تاریخ: جمعه، 3 آگوست 2018 - 11:08

تشدید نظارت ها بر بازارهای گیلان

بازرسان بر چگونگی توزیع کالا، قیمت ها و رعایت حقوق مصرف کنندگان نظارت می کنند.

به گزارش خوبان خبر، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان امروز از نظارت جدی بر تامین و توزیع کالاهای اساسی در استان خبر داد.
دلق پوش با اشاره همکاری خوب بازاریان استان در بخش توزیع کالاهای اساسی گفت : بازرسان اداره کل تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف به صورت مشترک بر چگونگی توزیع کالا، قیمت ها و رعایت حقوق مصرف کنندگان نظارت می کنند.
وی همچنین از تشکیل ستاد مبارزه با احتکار کالا و کارگروه تنظیم بازار در گیلان خبر داد و از مردم خواست احتکار، کم فروشی ، یا گرانفروشی را از طریق سامانه 124به اطلاع دهند.   
مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان نیز از آمادگی کامل این اداره کل برای رسیدگی فوری به گزارش های مردمی و پرونده هایی مربوط به احتکار، اختفاء یا گرانفروشی خبر داد وافزود : گشت های نظارتی این اداره کل به صورت مستمر و روزانه وضعیت بازار را تحت نظر دارند.
انصاری از عزم جدی تعزیرات حکومتی در برخورد با متخلفان خبر داد و گفت: تلاش می کنیم با همکاری مردم، از سوء استفاده افرادی که قصد ایجاد اخلال در بازار را دارند جلوگیری کنیم.
رئیس اتحادیه خوار و بار و عمده فروشان رشت نیز از نظارت کامل بر بازار خوار و بار خبر داد و از مردم خواست مشکلات و گزارش های خود را با تماس به شماره  تلفن 33220188 اطلاع دهند.
کاووسی رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان رشت هم  گفت : به دلیل نوسانات  قیمت ارز در ماه های گذشته ورود لوازم خانگی به استان با مشکلات محدودی مواجه است که بیشتر تولید کنندگان علت آن را کاهش میزان تولید اعلام می کنند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads