کد خبر: 171421 - تاریخ: پنج‌شنبه، 2 آگوست 2018 - 23:14

مسابقات فوتبال جام شهدای تسیه با قهرمانی مرحوم ناصر حجازی خمام پایان یافت

پنجمین دوره از مسابقات فوتبال جام شهدای تیسیه عصر امروز با قهرمانی تیم مرحوم ناصر حجازی خمام خاتمه یافت.

به گزارش خوبان خبر؛پنجمین دوره از مسابقات فوتبال جام شهدای تیسیه عصر امروز با قهرمانی تیم مرحوم ناصر حجازی خمام خاتمه یافت.

این رقابت‌ها با حضو ۲۴ تیم در ۸ گروه ۳ تیمه از ۱۵ تیرماه آغاز شد، در زمین ورزشی شهید مهران جمشید روستای تیسیه انجام گرفت و تیم‌های شرکت‌کننده در دیدارهای مختلف به مصاف یکدیگر رفتند تا در نهایت دیدارهای نهایی سرنوشت این دوره از مسابقات را مشخص کرد و تیم فوتبال مرحوم ناصر حجازی خمام موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ زنده‌ یاد عظیم علیجانی تیسیه را مغلوب کند و بر سکوی قهرمانی تکیه زند.

در این دیدار امین علیزاده، کریم عاطفی و محسن صفرپور برای تیم فوتبال مرحوم ناصر حجازی خمام موفق گلزنی شدند و.دو گل تیم زنده‌ یاد عظیم علیجانی تیسیه را اسماعیل حسین‌زاده به ثمر رساند.

اما در بازی های نیمه نهایی این دوره از مسابقات که روز گذشته برگزار شد، تیم شهدای جورکویه خشکبیجار و سوپاپ تراشی استاندارد خمام به مصاف هم رفتند که وقت قانونی نتیجه ۴ بر ۴به اتمام رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در ضیافت پنالتی‌ها این تیم شهدای جورکویه خشکبیجار بود که در ضربات پنالتی برنده میدان شود و توانست به مقام سوم این رقابت ها دست یابد.

به گزارش خوبان خبر ،در اختتامیه‌ این مراسم کاپ و جوایز ۳، ۲ و ۱,۵ میلیون تومانی به ترتیب به تیم‌های اول تا سوم توسط مسئولان برگزاری این مسابقات اهدا شد.

انتهای پیام/۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads