کد خبر: 171418 - تاریخ: پنج‌شنبه، 2 آگوست 2018 - 22:27

در مراسم معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان عنوان شد

عدم پذیرش دفترچه‌های تامین اجتماعی در بیمارستان‌های خصوصی | کارگران امنیت شغلی ندارند

دبیر خانه کارگر استان گیلان با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که خانواده تامین اجتماعی نیمی از جمعیت استان را دربرمی‌گیرد، اظهار داشت: حدود ۷۰ روز است که دفترچه‌های تامین اجتماعی در بیمارستان‌های خصوصی قبول نمی‌شود و این معضل بزرگی است.

به گزارش خوبان، مراسم تودیع محمود ایزددوست مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و معارفه عباس علیزاده به عنوان مدیر کل جدید، با حضور دکتر سازگارنژاد، معاون امور مجلس و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مصطفی سالاری، استاندار گیلان در سالن همایش‌های بانک ملی رشت برگزار شد.

حسن ایزدی، دبیر خانه کارگر استان گیلان در این جلسه گفت: امروز از انتصاب آقای علیزاده به عنوان مدیرکل جدید تعاون و ارتقای آقای ایزددوست به عنوان مشاور وزیر خوشحالیم.

وی خواستار ارتقای تشکیلات کارگری شد و افزود: استفاده از نظرات آنها که نیمی از جمعیت استان گیلان را تشکیل می‌دهند حائز اهمیت است.

ایزدی با اشاره به وحدت تشکل‌های کارگری استان گیلان، تاکید کرد: اگر دنبال خواسته‌های خود هستیم باید صنعت و تولید را قوی نماییم.

دبیر خانه کارگر استان گیلان با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که خانواده تامین اجتماعی نیمی از جمعیت استان را دربرمی‌گیرد، اظهار داشت: حدود ۷۰ روز است که دفترچه‌های تامین اجتماعی در بیمارستان‌های خصوصی قبول نمی‌شود و این معضل بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه کارگران ما امنیت شغلی ندارند، تصریح کرد: خواستار ایجاد امنیت شغلی برای کارگران هستیم.

ایزدی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی، اظهار داشت: تمام تلاش خود را در راستای کمک به اقتصاد و تولید کشور می‌کنیم.

پیش از امنیت شغلی کارگران نیازمند امنیت تولید هستیم

محمدرسول سماکچی، رییس کانون کارفرمایی با بیان اینکه ما نیز خواستار امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کدام کارفرماست که نیازمند کارگر خوب نباشد. ما پیش از امنیت شغلی کارگران نیازمند امنیت تولید هستیم.

وی با اشاره به اینکه اوضاع تولید در کشور خوب نیست، گفت: اگر‌ تولید رونق یابد امنیت شغلی کارگران نیز تامین می‌شود.

سماکچی خواستار پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی شد و افزود: چرا دولت تامین اجتماعی را غصب کرده است!؟ تامین اجتماعی برای من کارگر و من کارفرماست.

برخی هنوز مثل دوران جنگ مدیریت می‌کنند

مظفر حسینی، عضو هیات رییسه اتاق تعاون استان گیلان نیز در این مراسم خواستار جلسات ماهیانه با استاندار گیلان جهت حل مشکلات شد و افزود: ما را به عنوان یک فرد در ادارات می‌شناسند نه به عنوان نماینده یک صنف.

مدیرعامل اتحادیه فرهنگیان گیلان با بیان اینکه برخی از اتحادیه‌های ما جمع شدند و فعالیت نمی‌کنند، گفت: اتحادیه نانوایان گیلان تعطیل شده است و این در صورتی است ما در استان نانوایی‌های زیادی دارند.

وی با بیان اینکه برخی تعاونی‌ها را به بازی می‌گیرند، اظهار داشت: تعاونی‌ها در حدود زیادی می‌توانند عدالت را در جامعه ایجاد کنند.

حسینی با اشاره به اینکه در مدیریت ضعیف هستیم، افزود: برخی هنوز مثل دوران جنگ مدیریت می‌کنند.

وی گفت: برخی دوستان جرات نمی‌کنند برای استخدام کارگران زیرا بار مسائل بیمه‌ای و… بروند.

 

منبع: دیارمیرزا

انتهای پیام/632


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads