کد خبر: 171412 - تاریخ: پنج‌شنبه، 2 آگوست 2018 - 15:05

از کتاب «مروری بر خاطرات فرمانده نابغه شهید مدافع حرم مرتضی حسین‌پور» رونمایی شد

شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی در ۱۶ مرداد ماه سال ۹۶ در حین عملیات مستشاری در خاک سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش خوبان خبر، استاندار گیلان ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را نیاز همیشگی جامعه دانست و افزود: باید با برگزاری مراسمات گرامیداشت یاد و نام شهدا در جهت توسعه و ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گام برداریم.

دکتر مصطفی سالاری در نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی،  با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در جامعه محدود به یک نهاد و سازمان نیست افزود: باید همه با هم و با تمام توان در جهت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان مردمی بودن، سادگی، نظم و تقسیم کار دقیق را از جمله نکات مهم در برگزاری یادواره های شهدا برشمرد و تصریح کرد: حتما‌ً به سهم خود پیشتیبانی‌های لازم را در جهت برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم های بزرگداشت شهدا انجام خواهیم داد.

در ادامه این نشست نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت نیز با قدردانی از تلاش و زحمات احیاگران نام و یاد شهدا با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا فداکاری ها و از خودگذشگی شهدا به فراموشی سپرده شود تصریح کرد : باید این شهیدان عزیز را  به عنوان الگو به نسل‌های آینده معرفی کنیم.

آیت الله فلاحتی افزود: شهیدانی همچون حسین‌پور متعلق به دنیای اسلام و ملت عزیز ایران است.

همچنین در این نشست با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و استاندار گیلان از کتاب «مروری بر خاطرات فرمانده نابغه شهید مدافع حرم مرتضی حسین‌پور» رونمایی شد.

گفتنی است شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی در ۱۶ مرداد ماه سال ۹۶ در حین عملیات مستشاری در خاک سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

لازم به ذکر است فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاس رشادت‌های شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی در پیامی این شهید مدافع حرم گیلانی را به عنوان شهید نمونه کشور در سال ۹۷ معرفی کرد.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads