کد خبر: 171372 - تاریخ: پنج‌شنبه، 2 آگوست 2018 - 01:23

رئیس شورای اسلامی خشکبیجار در گفت‌وگو با خوبان خبر:

هیج کاری برای تعریض جاده خمام به خشکبیجار انجام نشده است / گزارش عملکرد یکساله شورای شهر وشهرداری خشکبیجار هفته آینده ارائه می شود

صفاری با بیان اینکه چه سخت می اندیشیم باز شاید حادثه تلخ در مسیر هستیم،افزود:هیج یک از مسولین مربوطه به فکری برای پیشبرد چهار بانده کردند و یا تعریض  تعریض جاده خمام به خشکبیجار انجام نداده اند.

رامین صفاری رئیس شورای اسلامی خشکبیجار شامگاه پنج شنبه در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر در خشکبیجار گفت:با توجه به اینکه در اواخر دوره اول شورای اسلامی شهر خشکبیجار قرار داریم ارائه گزارش عملکرد در راستای آگاهی شهروندان و کمیت و کیفیت قوانین مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه سرنوشت شهر به لحاظ فرهنگی و ساختاری به دست افرادی رقم خواهد خورد که از طریق رأی مردم انتخاب می‌شوند، افزود: مردم مشکلات را با نمایندگان خود مطرح می‌کنند و نمایندگان نیز باید پیگیر این مشکلات باشند و این از وظایف شوراها است.

رئیس شورای اسلامی شهر خشکبیجار افزود: مردم حق دارند در جریان کار شورا باشند، به همین منظور شورای شهر و شهرداری گزارش مالی و عملکرد خود هفته آینده تقدیم رسانه های جمعی می کنیم .

رامین صفاری رئیس شورای اسلامی خشکبیجار همچنین به آخرین وضعیت تعریض جاده خمام به خشکبیجار اشاره کرد و اظهار کرد: یادی می کنم از قربانیان این جاده مرگ را که فرصت یکبار زیستن زندگی را باختن تا شاید بار دگر شاهد این چنین حوادث در این مسیر خطر آفرین نباشیم .

وی با بیان اینکه چه سخت می اندیشیم باز شاید حادثه تلخ در مسیر هستیم،افزود: ضجه ها و فریاد ها چشم های اشکبار مادران و قلبهای سوخته پدران هنوز که هنوز است نتواست عظم مسولان را برانگیخته نموده و چاره ای در این خصوص اندیشیده نمایند و فقط شاهد دیدن و شنیدن کلمات و جملاتی نظیر، کد دار شدن جاده ،دیدن در بودجه سال آینده بوده ایم.

انتهای پیام/2662


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads