کد خبر: 171351 - تاریخ: جمعه، 10 آگوست 2018 - 13:12

گزارش /

تصاویری زیبا از غروب خورشیددر دیار خوشه های طلایی برنج / وقتی خشکبیجار زیبایی هایش را به رخ میکشد+ تصاویر

خبرنگار: فرانک مقدم

بخش خشکبیجار، نامی آشنا برای همه طبیعت دوستان و کسانی که عاشق طبیعت و جاذبه های تفریحی هستند، بوده و همیشه در ایام تعطیل سال پذیرای قشر عظیمی از مردم ایران است.

به گزارش خوبان خبر ؛ بخش خشکبیجار، نامی آشنا برای همه طبیعت دوستان و کسانی که عاشق طبیعت و جاذبه های تفریحی هستند، بوده و همیشه در ایام تعطیل سال پذیرای قشر عظیمی از مردم ایران است.

دریا زیباترین آفریده خداوند است که بدون چشم داشت در اختیار بشر قرار گرفته و با ظرفیت های عظیم در حوزه های اقتصادی، معیشتی و فرهنگی بستری گسترده برای پیشرفت ساحل نشینان است که می تواند تبدیل به فرهنگی فراگیر شود، اما همان طور که بعد از مدتی ساحل نشینان به صدای امواج عادت می کنند و آن را نمی شنوند، دست های بخشنده و نگاه مهربان دریا نیز تکراری می شود و مردم فراموش می کنند باید برای تشکر از سخاوت دریا هم که شده برای شناساندن آن تلاش کنند.

یکی از بهترین مکان‌ها برای گرفتن عکس‌های حیرت‌ آور سواحل دریاهاست. تلاقی ساحل، آب، درختان و آسمان می‌تواند بهترین تصویرها را خلق کند.

عکس‌هایی که از طلوع یا غروب آفتاب گرفته می‌شود به دلیل انعکاسات و درخشندگی‌هایی که در عکس وجود دارد به یکی از زیباترین و جذاب‌ترین عکس‌ها تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/۶۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads