کد خبر: 171320 - تاریخ: سه‌شنبه، 31 جولای 2018 - 19:06

فرمانداررشت:

شناسایی۵۵ نقطه خطر در نوار ساحلی رشت/ ایجاد محیط امن ضروری است

فرماندار رشت با اشاره به وجود ۲۲ کیلومتر نوار ساحلی در این شهرستان از شناسایی ۵۵ نقطه خطر در آن خبرداد و گفت: ایجاد محیطی امن در سواحل شهرستان رشت ضروری است.

به گزارش خوبان، سید محمد احمدی ظهر سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت طرح سالم سازی دریا و مناطق خطر آفرین رشت که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت سواحل شهرستان رشت رضایت بخش است و متاسفانه در این مدت فقط یک نفر غرق شده است.

وی با بیان اینکه در ۲۲ کیلومتر نوار ساحلی شهرستان رشت ۵۵ نقطه خطر آفرین شناسایی شده که باید به فرصت تبدیل شود، گفت: باید زیرساخت های لازم و برنامه ریزی در نوار ساحلی شهرستان برای جذب گردشگر انجام شود.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه ایجاد محیط امن در نوار ساحلی را یکی از مهم ترین وظایف مسئولان است، افزود: با هرگونه ناهنجاری در سواحل برخورد قاطع خواهد شد.

وی با تأکید براینکه باید مدیریت نوار ساحلی برعهده دهیاران باشد، تصریح کرد: دهیاران با داشتن آگاهی و شناخت مناسب از حوزه خود و اقلیم دریا می توانند در مدیریت نوار ساحلی بهترین عملکرد را داشته باشند.

احمدی همچنین با بیان اینکه در زمینه بهره گیری از ناجیان غریق باید دوره های آموزشی برگزار شود، ادامه داد: عدم آموزش لازم در این زمینه سبب می شود که نتوانیم در حوزه خدمات رسانی به مردم در مواقع لزوم درست عمل کنیم.

انتهای پیام/5236


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads