کد خبر: 17117 - تاریخ: سه‌شنبه، 22 ژانویه 2013 - 14:30

افتتاح 21 بیمارستان گیلان تا سال 92

خوبان خبر: استاندار گیلان از افتتاح 21 بیمارستان استان تا سال 92 خبر داد و گفت: ساخت تمام این بیمارستان‌ها در دولت نهم و دهم بوده است.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: کیهان هاشم‌نیا در جمع فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان روابط عمومی‌های استان با بیان اینکه در بیان دستاوردها و خدمات نظام لازم است که از حالت کلیشه‌ای خارج شویم، اظهار کرد: شیوه‌های علمی و جدید برای اطلاع‌رسانی‌ها بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه تکرار بیان خدمات نظام مهم است، گفت: در این  زمینه باید از شیوه‌های ملال‌آور جلوگیری کرد.

استاندار گیلان برخی از دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب را با هیچ معیاری قابل قیاس با گذشته ندانست و گفت: شاخص‌هایی مانند استقلال سیاسی ، آزادی و خودکفایی کشورمان را نمی‌توانیم با زبان اعداد و ارقام بیان کنیم.

وی با اشاره به اینکه در زمان طاغوت لوله گاز از گیلان به شوروی سابق وصل شده بود، اما هیچ‌ کدام از شهرهای استان گاز شهری نداشت، خاطر نشان کرد: با خدمات انجام شده وضعیت گذشته را با زمان حال نمی‌توانیم مقایسه کنیم

هاشم‌نیا تعداد دانشجویان گیلان در ابتدای انقلاب را تنها 650 نفر عنوان کرد و افزود: اکنون 144 هزار دانشجو در گیلان مشغول به تحصیل هستند که ظرفیت پذیرش هر ماه، استان برابر مجموع آن دوران است.

وی با بیان اینکه وضعیت بهداشتی نامناسبی در ابتدای انقلاب وجود داشت، یادآور شد: آمار خانه‌های بهداشت گیلان از 60 خانه اکنون به یک‌هزار خانه بهداشت رسیده است که با بهره‌برداری از 12 شبکه بهداشت دیگر می‌توانیم، جشن پایان ساخت خانه بهداشت در استان را برگزار کنیم.

استاندار گیلان از افتتاح 21 بیمارستان استان تا سال 92 خبر داد و عنوان کرد: زمان ساخت تمام این بیمارستان‌ها در همین دولت بوده است، در حالی که این میزان بهره‌برداری در یک سال بیشتر از مجموع بیمارستان‌های ساخته شده استان در زمان طاغوت است.

وی میزان عملکرد نظام در زمینه خدمت به مردم را قابل قیاس با گذشته ندانست و متذکر شد: از 2 هزار و 800 روستای استان، اکنون تنها 11 روستا برق‌دار نیستند و میزان شاخص بهره‌مندی گیلان در بخش آب شرب روستایی به 70 درصد و گاز 64 درصد رسیده است.

هاشم‌نیا ساخت 21 سد، افزایش تعداد مسکن‌های استان در خرداد سال آینده از میزان جمعیت خانوارها و ساخت راه‌آهن را از جمله دستاوردها و تلاش‌های دولت نهم و دهم در قالب خدمات نظام عنوان کرد و افزود: باید تلاش کرد با روش هنرمندانه تحولات عظیم انقلاب را بیان کرد.

وی، کشف میدان گازی سردار جنگل، آماده افتتاح 21 طرح مهر ماندگار، افزایش ظرفیت استان در تولید محصولات فولادی به 10 درصد از کل کشور، توسعه و ساخت بنادر مختلف در آستارا، بندر انزلی، زیبا کنار، تالش، کیاشهر و لنگرود را از دیگر اقدام‌های بزرگ دولت احمدی‌نژاد نامید که نیازمند بازگویی هنرمندانه است.

این مسئول، مجموعه خدمات صورت گرفته را موجب تحولات عظیم گیلان در راستای پیشرفت و توسعه نامید و اذعان داشت: باید افسرانی را تربیت کنیم که این اقدام‌ها را اشاعه کنند.

انتهای پیام/90


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads