کد خبر: 17113 - تاریخ: سه‌شنبه، 22 ژانویه 2013 - 16:00

مرتضوی سرپرست سازمان تأمین اجتماعی شد

خوبان خبر: پس از مصوبه اخیر دولت مبنی بر تفویض وظایف، اختیارات و مسؤولیت‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نصب و عزل مدیرعامل یا سرپرست سازمان تأمین اجتماعی به معاون‌اول رئیس‌جمهوری، سعید مرتضوی طی حکمی از سوی رحیمی به عنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد.

به گزارش خوبان، فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متعاقب این حکم نیز اعضای هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهوری به خاطر حمایت‌های مستمر از سازمان تأمین اجتماعی و مدیریت آن تقدیر و تشکر کردند.

در این نامه خطاب به رئیس‌جمهور آمده است: همان‌طور که استحضار دارید سازمان تأمین اجتماعی از جمله سازمان های عمومی کشور است که جمعیتی قریب به نیمی از مردم شریف ایران اسلامی را تحت پوشش خود قرار داده است.بخشی از آنان مخاطبان اصلی و بخش دیگر تبعی هستند. از آن‌جا که بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر مستمری‌بگیر این سازمان بوده و قریب 12 میلیون نفر کارگر شریف بیمه سازمان تأمین اجتماعی هستند و از سویی خدمات لحظه‌ای و حیاتی این سازمان (علی‌الخصوص در بخش درمان ) ایجاب می‌کند مسئولان مربوط همواره با فراغ بال و آرامش خاطر نسبت به انجام وظایف محوله و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام کنند که در غیر این صورت آثار سوء آن متوجه اقشار آسیب پذیر جامعه خواهد شد.

به گزارش فارس، رضا طلایی نیک جانشین معاون نظارت مجلس امروز اعلام کرده بود که با توجه به مستندات صریح قانونی، ادامه مدیریت مرتضوی در تأمین اجتماعی با هر عنوانی پیگیرد قانونی دارد.

 

 

مطالب مرتبط:

مرتضوی از مدیرعاملی برکنار شد

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads