کد خبر: 171104 - تاریخ: جمعه، 27 جولای 2018 - 22:38

با کسب ۲ مدال طلا، ۶ نقره و 8 برنز ؛

درخشش تیم کاراته بانوان خمام در رقابت های قهرمانی استان گیلان

مسابقات کاراته بانوان استان گیلان عصر امروز با حضور بیش از 60 شرکت کننده در سالن اصلاحی تولمشهر صومعه سرا بر روی دو تخته تاتامی و در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ مسابقات کاراته بانوان استان گیلان امروز با حضور بیش از 65 شرکت کننده در سالن اصلاحی تولمشهر صومعه سرا بر روی یک تخته تاتامی و در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که تا عصر روز جمعه ادامه داشت، نمایندگان خمام در بخش کاتای تیمی متشکل از ماهک گلزار،سیده مریم حسینی،فاطمه رضایی و سیده فاطیما فتاحی مقام سوم را کسب کرد.

اما در بخش کاتای انفرادی در رده سنی 7 تا 10 سال،سارینا حلیمی به مقام دوم و یسنا ملکی نیز مقام سوم دست یافت.

در رده سنی زیر 7 سال ، اسرا مسلک طلب رتبه دوم و سیده آرشیدا فتاحی رتبه سوم این مسابقات را به خود اختصاص داد.

در بخش کومیته سیده‌ مریم حسینی در وزن ۵۰- کیلوگرم و معصومه صادقی در وزن ۵۰+ کیلوگرم به عنوان قهرمانی رده‌ی سنی ۱۳ تا ۱۵ سال دست یافته و ماهک گلزار و مهدیه افضلی به مقام سوم رسیدند، نیز مریم موسی‌نیا در وزن ۴۵- کیلوگرم به مقام سوم ، سیده‌ فاطیما فتاحی در وزن ۵۰- کیلوگرم مقام دوم و فاطمه رضایی در وزن ۳۵- کیلوگرم به مقام سوم رده‌ی سنی ۱۳ تا ۱۵ سال دست یافتند.

همچنین مهدیه فلاح در وزن ۴۰- کیلوگرم، سیده‌ستاره موسوی در وزن ۳۵- کیلوگرم و سارینا حلیمی  در وزن ۳۰- کیلوگرم مقام دوم رده‌ی سنی ۱۰ تا ۱۲ سال را کسب نموده، سیده‌آرشیدا فتاحی در وزن ۲۰- کیلوگرم رده‌ی سنی ۷ تا ۱۰ سال به مقام دوم رسید و سیده‌مریم حسینی در بخش کومیته آزاد مقام سوم را کسب نموند.

گفتنی‌است، طیبه نوری مربیگری نفرات اعزامی از خمام را بر عهده داشت.

انتهای پیام/3233

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads