کد خبر: 170807 - تاریخ: دوشنبه، 23 جولای 2018 - 03:57

قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت کشور دررشت:

“رکود” استخوان‌های تولید را خرد کرده است‌

قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت کشور با تاکید بر اینکه دولت باید از گرفتن تصمیمات احساسی پرهیز کند گفت: رکود استخوان‌های تولید را خرد کرده است.

به گزارش خوبان،  آرمان خالقی عصر امروز در همایش تجلیل از برگزیدگان حوزه صنعت و معدن استان گیلان در رشت اظهار داشت: مسئولان کشور به خوبی به مشکلات حوزه صنعت واقف هستند.

قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت کشور با بیان اینکه بیان بیش از حد مشکلات حوزه صنعت سبب ایجا ناامیدی در تولیدکنندگان می‌شود عنوان داشت: شنیدن خبر مفاسد آزار دهنده شده است.

خالقی با بیان اینکه برخی بروکراسی‌های موجود برای تولیدکنندگان دست و پا گیر است خاطرنشان کرد: افرادی از مشکلات حوزه صنعت صحبت می‌کنند باید برای رفع آن‌ها راه حل بیان کنند.

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات حوزه تولید نیازمند همت جدی مسئولان است خاطرنشان کرد: وجود رکود در کشور استخوان‌های حوزه تولید را خرد کرده ‌و انتظار داریم دولت از گرفتن تصمیمات احساسی خودداری کند.

قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت کشور با اعلام اینکه دولت نباید برای راضی شدن عده‌ای تصمیمات احساسی بگیرد ابراز داشت: گرفتن تصمیمات احساسی سبب سلب اعتماد مردم از دولت می‌شود.

خالقی با اعلام اینکه دولت باید مشارکت سایر بخش‌ها را در زمینه رونق تولید بپذیرد اظهار داشت: دولت باید نظرات بخش خصوصی و تعاونی‌ها را در مسیر بهبود وضعیت اقتصادی کشور و رونق تولید بپذیرد.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از صنایع کوچک خاطرنشان کرد: گشایش حساب ارزی از جمله راهکارهایی است که برای رسیدگی به وضعیت مشکلات تولیدکنندگان به بانک مرکزی داده‌ایم.

قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت کشور با اعلام اینکه همکاری‌های لازم با قوه‌ قضاییه در راستای حمایت از تولیدکنندگان آغاز شده است: تلاش می‌کنیم تا مانع اجحاف بانک‌ها نسبت به واحدهای تولیدی شویم.

وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه تامین برق در گیلان و سایر استان‌های کشور گفت: بنا بر قانون باید پیش از قطع برق واحدهای صنعتی به آنان اطلاع داده شود که در غیر این صورت باید به واحد صنعتی مذکور خسارت پرداخت شود و می‌توان آن را از طریق دستگاه قضایی پیگیری کرد.

انتهای پیام/ش


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads