کد خبر: 170599 - تاریخ: جمعه، 20 جولای 2018 - 15:37

عضو شورای شهرستان رشت در گفت‌وگو خوبان خبر:

نخستین گردهمایی شوراهای اسلامی شهرستان رشت برگزار می شود

عضو شورای شهرستان رشت در گفت‌وگو با خبرنگار ما از برگزاری نخستین گردهمایی شوراهای اسلامی شهرستان رشت با حضور مسولین استانی و شهرستانی خبر داد.

به گزارش خوبان خبر؛ مجتبی عزیز صفت عضو شورای شهرستان رشت در گفت‌وگو با خبرنگار ما از برگزاری نخستین گردهمایی شوراهای اسلامی شهرستان رشت با حضور مسولین استانی و شهرستانی خبر داد.

مجتبی عزیز صفت با بیان اینکه در راستای هم افزایی و تعامل بین شوراهای اسلامی و مسولین،نخستین گردهمایی شوراهای اسلامی شهرستان رشت روز یکشنبه ۳۱ تیرماه برگزار می شود، اظهار کرد: این هماش باعث گشایش در زمینه زیرساخت‌های کلان در همه بخش‌های کوچک و بزرگ شهرستان اثر گذار خواهد بود.

وی برلزوم تفاهم و هم افزایی شوراها و مسولین تاکید و خاطرنشان کرد: شوراها در بخش های مختلف مانند امنیت ،کشاورزی و بهداشت همکاری خوبی دارند که این امر موجب توسعه و پیشرفت شهر و روستا می شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهرستان رشت از محورهای این همایش اشاره و تصریح کرد: این همایش با محوریت مدیریت شهری و روستائی، عمران، گردشگری، بوم گردی، سرمایه گذاری و اشتغال در راستای ارائه راهکارهای علمی و عملی جهت توسعه شهرها و روستاها، پیگیری اجرای طرح های عمرانی، ارتقای مولفه های فرهنگی- اجتماعی و اقتصادی، مدیریت استفاده پایدار از میراث های طبیعی و سرمایه گذاری برگزار می شود.

مجتبی عزیز صفت در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به اهداف و سیاست های برگزاری این گردهمایی امید آن می رود تا سطح تعامل بین مسئولین و شوراهای اسلامی افزایش و با تدبیر و بالنده تر از گذشته در راستای خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود گام بردارند.

 

انتهای پیام/22


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads