کد خبر: 17058 - تاریخ: دوشنبه، 21 ژانویه 2013 - 20:11

حاشیه ساز ترین استاندار این روزهای احمدی نژاد کیست؟

خوبان خبر: استاندار کهگیلویه و بواحمد تاکید کرد که توزیع سیب زمینی در آستانه انتخابات ۸۸ ریاست جمهوری به پیشنهاد وی صورت گرفته است.

یکی از انتقادات ماه های اخیر اصولگرایان به احمدی نژاد تغییر سریع استانداران در زمانی نزدیک به ایام انتخابات بوده و هست.

به گزارش خوبان به نقل از بولتن، در این میان صحبت ها و موضاع یکی از استانداران دولت احمدی نژاد در نوع خود جالب و قابل تامل است.
سید حسین صابری استاندار فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد و استاندار پیشین اردبیل و لرستان بود که نکته جالب توجه در مورد انتصاب ایشان همین بس که در هر دو دفعه سید حسین صابری در بازدید از پروژه ها و از زبان خبرنگاران خبر برکناری خود را شنیده است.
اما چند وقت اخیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد تیتر یک بسیاری از خبرگزاری ها و روزنامه های کشور شده است.

استاندار کهگیلویه و بواحمد تاکید کرد که توزیع سیب زمینی در آستانه انتخابات ۸۸ ریاست جمهوری به پیشنهاد وی صورت گرفته است.
به گزارش ایلنا، ” سید حسین صابری ” در نشست ماهیانه خود با رسانه های کهگیلویه و بویراحمد در سالن استانداری استان گفت: مقدار زیادی سیب زمینی در زمان استانداری من در لرستان مانده بود. من گفتم بدهید به بهزیستی و کمیته امداد که متاسفانه ده درصد هم مصرف نشد و اگر می پوسید بحران ایجاد میکرد. فقط بدشانسی این بود که درست در زمان انتخابات این مشکل به وجود آمد و ربطی به انتخابات نداشت.
اما این تمام ماجرا نبود و در ادامه ایشان اوایل دی ماه در یک نشست خبری در گچساران در مورد حقیقت پور نماینده اردبیل و نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفته بود که من می گویم ایشان آدم ساده ای است و این تخریب ایشان نیست و ممکن است قضاوت های ایشان هم درست باشد. من هیچ گاه عملکردم را با قضاوت های او که قبل از من استاندار بوده است نمی سنجم.
اما منصور حقیقت پور در پاسخ به این اظهارات استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تندی پاسخ گفت و رسانه های محلی جوابیه حقیقت پور را منتشر کردند که در بخشی از آن آمده بود: انسان ابله باشد اشکال دارد ولی ساده باشد مشکلی نیست.
اما استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تازه ترین صحبت های جنجالی خود گفته بود:‌ استاندار کهكیلویه و بویراحمد از شهردار یاسوج خواست تا از دادن مجوز به ساختمان‌های در دست ساخت این شهر که آشپزخانه اوپن(OPEN) در آنها طراحی شده است، خودداری کند.
به گزارش”ندای انقلاب” به نقل از ایلنا، استاندار کهكیلویه و بویراحمد از شهردار یاسوج خواست تا از دادن مجوز به ساختمان‌های در دست ساخت این شهر که آشپزخانه اوپن (OPEN) در آنها طراحی شده است، خودداری کند.

«سید حسین صابری» كه در نشست بررسی حقوق شهروندی در استان کهكیلویه و بویراحمد با عنوان حجاب و عفاف سخن می‌گفت، با انتقاد از عدم رعایت معماری اسلامی در طراحی آشپزخانه‌ها در استان گفت: چرا شهرداری نقشه‌هایی را كه آشپزخانه اوپن در آن دیده شده است، تایید می‌كند؟

وی همچنین درخواست کرد شهرداری به پروانه ساختمان‌هایی که اصول اسلامی را رعایت می‌کنند، تخفیف بدهد.
ظاهرا استاندار جنجالی کهگیلویه و بویراحمد که تنها در یک ماه توانسته رسانه ها را به خود معطوف کند؛امید آن می روئد تا پایان دولت احمدی نژاد حاشیه های بیشتری را در فضای رسانه ای تولید کند


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads