کد خبر: 170570 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 جولای 2018 - 21:27

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان :

119 نفر در تصادفات جاده ای گیلان جان خودرا ازدست داده اند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: از ابتدای امسال تا کنون؛ 119 نفر در سوانح رانندگی در راههای استان جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خوبان، سرهنگ حسین محمدپور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد کشته شدگان براساس آمار پلیس از کشته شدگان در محل حادثه است و امکان افزایش آن در تیرماه با فوتی های احتمالی بیمارستان وجود دارد.
وی اظهار کرد: 85 نفر از کشته شدگان طی سه ماه گذشته و 34 نفر در تیرماه جاری در تصادفات رانندگی در جاده های استان جان خود را از دست داه اند.
وی تصریح کرد: کشته شدن این 85 نفر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان دهنده کاهش چهار نفر و مقایسه با فوت 34 نفر طی 27 روز تیرماه نسبت به سال قبل بیانگر کاهش 10 نفری است.
سرهنگ محمدپور بیشترین علت تصادفات در راههای استان را عدم توجه به جلو ، تجاوز به چپ ، تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت حق تقدم عنوان کرد.
وی به بیشترین ساعات علت وقوع تصادفات در تیرماه امسال در راههای استان نیز اشاره و بیان کرد: بیشترین تصادفات در ساعت 16 تا 20 اتفاق افتاده است.
وی گفت : طی ماه جاری در تصادفات موتورسیکلت در استان کاهش خوبی داشته ایم اما تصادفات منجر به فوت عابران پیاده افزایش داشته است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان به ترافیک راه های استان نیز اشاره و بیان کرد: در حال حاضر ترافیک راههای استان عادی و روان است.
7296 /6030

انتهای پیام /*


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads