کد خبر: 170520 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 جولای 2018 - 02:52

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان خبرداد:

آغاز ساخت یک باب مخزن ذخیره آب 1000مترمکعبی روستای بسته دیم در ساله جاری| راه اندازی تصفیه فیزیکی آب روستای نوشر خشکبیجار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، با اشاره به وجود برخی مشکلات در تامین کمیّت و کیفیت مناسب آب آشامیدنی این روستاها، گفت: به منظور آبرسانی مناسب به این ۱۳ روستا، در سال جاری عملیات حفر و تجهیز یک حلقه چاه و ساخت یک باب مخزن ذخیره ۱۰۰۰ مترمکعبی آغاز می شود.

به گزارش خوبان خبر؛ روز گذشته با حضور غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت  در مجلس شورای اسلامی ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان  و سارنگ حسن پور بخشدار خشکبیجار وضعیت آب شرب ۱۳ روستای تحت پوشش مجتمع آبرسانی بسته دیم بخش خشکبیجار بررسی شد.

محبعلی رنج مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در جلسه با بیان اینکه مجتمع آبرسانی روستایی بسته دیم در قالب طرح جامع آبرسانی به یک هزار روستای گیلان در بخش خشکبیجار احداث شده است، افزود: این مجتمع تامین کننده آب شرب ۱۳ روستای بخش است.

وی، با اشاره به وجود برخی مشکلات در تامین کمیّت و کیفیت مناسب آب آشامیدنی این روستاها، گفت: به منظور آبرسانی مناسب به این ۱۳ روستا، در سال جاری عملیات حفر و تجهیز یک حلقه چاه و ساخت یک باب مخزن ذخیره ۱۰۰۰ مترمکعبی آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، افزود: در هفته آینده نیز طرح هایی به فوریت به منظور ارتقای کمیّت و کیفیت آب شرب این تعداد روستا اجرا خواهد شد.

وی، از راه اندازی سیستم تصفیه فیزیکی آب روستای نوشر در روزهای آتی خبر داد و گفت: به منظور تقویت فشار آب شرب روستای رودپشت نیز ۳۵۰ متر لوله گذاری اجرا می شود.

بهزاد نیکو نماینده مجری طرح جامع آبرسانی به یکهزار روستای گیلان هم در این جلسه با اشاره به اینکه در قالب این طرح به ۱۸۵ روستای شهرستان رشت آبرسانی خواهد شد، اظهار داشت: تاکنون ۵۲ روستای این شهرستان در قالب طرح ملی آبرسانی به یکهزار روستای گیلان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شده اند.

انتهای پیام/6999


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads