کد خبر: 170420 - تاریخ: سه‌شنبه، 17 جولای 2018 - 11:32

با حضور 83 داور از سراسر کشور:

آغاز کلاس توجیهی داوران و کمک‌داوران لیگ برتر فوتبال به میزبانی زیباکنار لشت نشا

کلاس توجیهی داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال کشور از روز گذشته در مجموعه آموزشی، فرهنگی و رفاهی زیباکنار لشت نشا آغاز شد.

به گزارش خوبان خبر؛ مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان در خصوص برپایی این دوره توجیهی اظهار داشت: در این دوره 24 داور اصلی، پنج داور ذخیره، 48 کمک داور و شش کمک داور ذخیره از استان های مختلف کشور حضور دارند و کمیل غلامی داور بین المللی ، مرتضی کاظمیان و عسکر محمدی به عنوان کمک داور از گیلان، در این دوره توجیهی و آموزشی حاضر هستند.
علیرضا وهابی افزود: همچنین این کلاس توجیهی داوران لیگ برتر فوتبال با حضور فریدون اصفهانیان مسئول کمیته داوران فدارسیون فوتبال و مسئولان هیات فوتبال استان گیلان آغاز شده است.
وی ادامه داد: در این دوره توجیهی و دانش افزایی، والنتین ایوانف مدرس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به عنوان مدرس این دوره ، جدیدترین قوانین داوری را به شرکت کنندگان آموزش می دهد.
به گفته وهابی ، این دوره توجیهی تا 29 تیرماه جاری در رشت ادامه خواهد یافت که در حین پرپایی این دوره، از داوران شرکت کننده تست آمادگی جسمانی مطابق با معیارهای فیفا گرفته می شود و قبول شدگان می توانند رقابت های فصل جاری لیگ برتر فوتبال را قضاوت کنند.

 

انتهای پیام/0332


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads