کد خبر: 170295 - تاریخ: شنبه، 14 جولای 2018 - 17:23

در نشست کمیته پسماند

هشدار معاون دادستان رشت؛ با هیچ کس تعارف ندارم، باید بدانیم که سراوان آبستن حوادث است

معاون دادستان شهرستان رشت با بیان اینکه معضل زباله بحث قدیمی است و از ابتدا نباید زباله آنجا تخیله می‌شد، گفت: بنده با هیچ کس تعارف ندارم و باید بدانیم که سراوان آبستن حوادث است و مسئولان نباید انتظار داشته باشند که قانون در مورد عدم کارشان در سراوان سکوت کند.

به گزارش خوبان، حیدرنژاد معاون دادستان شهرستان رشت نیز در ادامه جلسه گفت: اگر در این جلسه در مورد پسماند و تصفیه خانه تعیین و تکلیف انجام نشود پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مورد مسئله تصفیه خانه و زباله سوز از چندین کارشناس باید استفاده شود، افزود: باید راهکارهایی صورت گیرد که کمترین ضرر و زیان به محیط زیست و منابع طبیعی وارد شود و باید بدانیم که پولی که در انجا مصرف میشود بیت المال است.

معاون دادستان شهرستان رشت با بیان اینکه معضل زباله بحث قدیمی است و از ابتدا نباید زباله آنجا تخیله می‌شد، گفت: بنده با هیچ کس تعارف ندارم و باید بدانیم که سراوان آبستن حوادث است و مسئولان نباید انتظار داشته باشند که قانون در مورد عدم کارشان در سراوان سکوت کند.

وی گفت: تا سه ماه آینده اگر تفکیک از مبدا انجام نگیرید مراجع قانونی با دستور قضایی سایت را خواند بست.

حیدری نژاد گفت: توجیه اینکه مصالح کوهی از مصالح رودخانه بهتر است، اشتباه است در حالی که رودخانه های ما دیگر گنجایش ندارند و باید مسئله را جدی بگیرند.

وی افزود: تا کی باید شاهد تخریب جنگل سراوان و استفاده از منابع طبیعی برای پوشش زباله باشیم ؟! متاسفانه سکوت دستگاه قضایی برای برخی مسئولان ادعای حق کرده است اما اینگونه نیست و دیگر تحمل نکرده و به شدت برخورد خواهیم کرد.

معاون دادستان شهرستان رشت متذکر شد: در مورد شرکت تی تی اس عنوان میشود که بیش از قیمت واقعی پول مطالبه کرده است و شنیده ها این است که زباله سوزی که میخواهد نصب کند آلوده کننده است و بنده حتما در این مورد کار کارشناسی انجام خواهم داد.

وی افزود: در مورد کانال کشی باید طوری صورت گیرد که اگر رانشی انجام شد شاهد هدر رفت بیت المال نباشیم.

حیدری نژاد متذکر شد: اگر شهرداری و کارشناسان در مورد توانایی شرکت منتخب مشکوک هستند، جلوی ضرر را از هرکجا بگیرید منفعت است و بنابراین ادارات آبروی خود را برای چنین شرکتی نگذارند و ادامه ندهند.

وی گفت: بنده مدافع قانون هستم و هرکجا عدم شرافت را ببینم برخورد خواهم کرد.

منبع: دیار میرزا

انتهای پیام/52


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads