کد خبر: 170246 - تاریخ: جمعه، 13 جولای 2018 - 15:58

امام جمعه رشت:

مسئولان شیوه اعمال خاموشی‌ها را برای مردم شفاف‌سازی کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه مسئولان باید شیوه اعمال خاموشی برق را برای مردم شفاف‌سازی کنند گفت: تبعیض قائل شدن در میان مناطق برای اعمال خاموشی امری غلط است.

به گزارش خوبان، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های خانواده مطلوب از دیدگاه قرآن باور داشتن به قیامت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) را الگویی برای تمامی خانواده‌ها دانست و تصریح کرد: اگر پدران و مادران در عمل به قیامت معتقد باشند قطعاً فرزندانشان نیز اینگونه تربیت می‌شوند.

آیت‌الله فلاحتی معتقد نبودن به قیامت را عامل گمراهی خانواده‌ها دانست و ابراز داشت: روزی فرا می‌رسد که انسان‌ها باید در برابر پیشگاه الهی پاسخگوی اعمالشان باشند پس چه خوب است که تمام اعمالمان را برای خدا انجام دهیم.

امام جمعه رشت با اعلام اینکه عمل به احکام الهی سبب کاهش جرائم و معضلات اجتماعی می‌شود عنوان داشت: اگر اعتقادمان به قیامت افزایش پیدا کند هرگز در دنیا مرتکب اعمال خلاف رضای خداوند متعال نمی‌شویم.

وی با بیان اینکه به فرموده حضرت علی(ع) تقوا داروی دردهای انسان است خاطرنشان کرد: به تعبیر آیت‌الله فاضل لنکرانی تقوا سبب می‌شود تا دوست و دشمن انسان باتقوا را دوست داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر تصریح کرد: امیدواریم مردم ما سالی چند بار به زیارت این بانوی بزرگوار مشرف شوند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به سایر مناسبت‌های هفته آینده خاطرنشان کرد: آغاز هفته بهزیستی، سالروز تاسیس شورای نگهبان و پذیرش قطعنامه 528 توسط امام راحل از جمله مناسب‌های هفته آینده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه رزمندگان اسلام در کمال ناراحتی از امام خمینی(ره) تبعیت کرده و قطعنامه را پذیرفتند ابراز داشت: امام خمینی(ره) پذیرش این قطعنامه را همانند نوشیدن یک جام زهر دانستند‌‌.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام تجلیل از امامزادگان اظهار داشت: متاسفانه امروز شاهد هستیم که برخی اماکن را به نام امامزاده معرفی می‌کنند در صورتی که اینگونه نیست و براساس باورهای غلط ایجاد شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه شورای نگهبان قانون اساسی، منفور دشمنان انقلاب اسلامی است عنوان داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری شورای نگهبان مانع ورود افراد ناخالص به ارکان نظام اسلامی است.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه در برخی مواقع به دلیل سلایق سیاسی برخی افراد ناخالص وارد ارکان نظام می‌شوند تصریح کرد: امیدواریم چنین افرادی به زودی ریزش کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به فرا رسیدن ایام حج تمتع خاطرنشان کرد: امروز کعبه در اختیار خاندان ناصالح آل‌سعود است و حج که باید ندای یکپارچه مسلمانان علیه استکبار باشد دچار اخلال شده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به برگزاری اعتکاف 30 نفر از بانوان گیلانی در پایان ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امیدواریم این مسئله گسترش پیدا کرده و اعتکاف ماه رمضان نیز در میان مردم نهادینه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به مشکلات موجود در حوزه تامین برق خاطرنشان کرد: طی دو دهه اخیر هیچگاه شاهد چنین مشکلاتی در حوزه برق نبودیم و این امر بی‌سابقه است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان حوزه برق باید شیوه اعمال خاموشی‌ها را برای مردم شفاف‌سازی کنند گفت: برخی مردم گمان می‌کنند که اعمال خاموشی در برخی مناطق انجام شده و در برخی مناطق انجام نمی‌شود که اگر چنین حرفی صحیح باشد تبعیض قائل شدن میان مردم بوده و امری غلط است.

امام جمعه رشت به راه افتادن جنگ گاوها در برخی مناطق گیلان را نوعی نادانی دانست و عنوان داشت: انجام چنین کارهایی برای دوران جاهلیت است و باید از انجام آن پرهیز کرد.

انتهای پیام/ ع


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads