کد خبر: 170201 - تاریخ: پنج‌شنبه، 12 جولای 2018 - 13:22

اشتغال زایی در مناطق روستایی اولویت کار بنیاد برکت در گیلان

رئیس بنیاد برکت گفت : اولویت کار این بنیاددر گیلان اشتغال زایی در مناطق روستایی است .

به گزارش خوبان، سعید جعفری رئیس بنیاد برکت در گیلان امروز در جلسه‌ای که با حضور تعدادی از نمایندگان گیلاندر مجلس شورای اسلامی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: اولویت کار بنیاد برکت در گیلان اشتغال زایی در مناطق روستایی برای جلوگیری ازمهاجرت روستاییان به شهرهاست.
وی افزود: هر چند ساخت مدارس، کمک به راه اندازی واحد‌های صنعتی غیرفعال، کمک برای تهیه جهیزیه زوج‌های نیازمند، کمک به ساخت مسکن برای محرومان از فعالیت‌های بنیاد برکت است، اما برنامه اصلی این بنیاد اشتغال به خصوص در مناطق روستایی باشد.
رئیس بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت بنا دارد مشکلات استان را جمع بندی و بررسی کند و بر اساس اولویت‌ها برای حل مشکلات وارد میدان شود.
جبار کوچکی نژاد، محمد صادق حسنی، کاظم دلخوش و غلامعلی جعفرزاده، نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی هم در خصوص مشارکت بنیاد برکت ،مشکلات آب آشامیدنی، راه‌های روستایی، صنایع غیرفعال، کمک به راه اندازی واحد‌های بوم گردی، ساخت مدارس جدید به جای مدارس در حال تخریب در استان بحث و تبادل نظر کردند.

محمداحمدی فرماندار رشت هم در این نشست با اشاره به اینکه شهرستان رشت و به خصوص روستا‌های این شهر با مشکلات زیادی دست به گریبان هستند گفت: همواره مشکلات رشت در زیر لایه‌های مشکلات استان کمرنگ می‌شود و امیدواریم بنیاد برکت این مشکلات را بررسی و برای حل آن‌ها همکاری کند.

انتهای پیام / ق


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads