کد خبر: 170165 - تاریخ: پنج‌شنبه، 12 جولای 2018 - 00:18

خوبان خبر گزارش می دهد:

اهدا ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان بخش های خمام ، خشکبیجار و لشت نشا توسط سپاه

عصر امروز در آستانه هفته عفاف و حجاب ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشا توسط سپاه قدس و بسیج  استان با همکاری سپاه مقدادشهرستان رشت اهدا شد.

به گزارش خوبان خبر؛ عصر امروز در آستانه هفته عفاف و حجاب ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشا توسط سپاه قدس و بسیج  استان با همکاری سپاه مقدادشهرستان رشت اهدا شد.

فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت در حاشیه اهداء ۱۰ جهیزیه به نوعروسان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه یکی از ماموریت های سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین،خدمات اجتماعی و خدمت رسانی به نبازمندان جامعه است،اظهار کرد: در همین راستا با همکاری توسط سپاه قدس و بسیج استان با همکاری سپاه مقداد شهرستان رشت به نوعروسان بخش های خمام،خشکبیجار و لشت نشا اهدا شد.

سرهنگ حسن امینی با اشاره به اینکه هرکدام از جهیزیه‌ها به‌صورت کامل و ضروریات اصلی زندگی یک زوج را تأمین می‌کند افزود: مجموعاً برای تهیه این جهیزیه‌ها یک‌صد میلیون تومان هزینه شده که از هدیه مقام معظم رهبری به بخش های خمام،خشکبیجار و لشت نشا است.

وی با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی گفت: جهیزیه های اهدایی شامل کلیه لوازم ضروری برای آغاز زندگی است که همه آن ها از کارخانجات داخلی تهیه شده است.

 

انتهای پیام/323232


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads