کد خبر: 169840 - تاریخ: جمعه، 6 جولای 2018 - 13:47

مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان

انفجار موتور هواپیمای پرواز رشت-تهران تکذیب شد

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی سردارجنگل رشت گفت: پرواز رشت- تهران به دلیل نقض فنی یکی از موتور‌ها کنسل شده و ایستگاه شرکت هواپیمایی آسمان اففجار موتور هواپیمای پرواز ۸۴۵ را تکذیب می‌کند.

به گزارش خوبان، سیدرضا علوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: پرواز 845 هواپیمایی آسمان شب گذشته مطابق با برنامه‌ریزی پروز‌ها باید ساعت 19:35 دقیقه از فرودگاه سردار جنگل رشت به مقصد تهران حرکت می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه این پرواز با کمتر از  10 دقیقه تاخیر از فرودگاه سردارجنگل رشت به سمت تهران حرکت می‌کند افزود: در لحظات آغازین پرواز و در آسمان گیلان خلبان این هواپیما متوجه بروز نقض فنی در یکی از موتور‌های هواپیما می‌شود.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی سردارجنگل رشت با تاکید بر اینکه خلبان در شرایط پیش آمده تصمیم به خاموش کردن موتور دارای نقض می‌کند و با به وسیله موتور دیگر به فررودگاه سردارجنگل رشت باز می‌گردد گفت: این هواپیما 47 مسافر داشته است.

علوی با بیان اینکه با بازگشت این هواپیما به فرودگاه سردارجنگل رشت این پرواز کنسل شده و خدمه پرواز به در یکی از هتل های رشت اسکان می‌شوند تاکید کرد: ایستگاه هواپیمایی آسمان در رشت در راستای مشکل پیش‌آمده با دفتر مرکزی خود تماس گرفته و تیمی فنی برای حل مشکل فنی این هواپیما به رشت اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی سردارجنگل رشت با اشاره به اینکه تیم فنی اعزامی نقض فنی موتور این هواپیما را تایید کرده و بر این باورند که موتور مذکور باید به کلی تعویض شود بیان کرد: در حال حاضر هواپیمای مذکور در فرودگاه  سردار جنگل رشت زمین‌گیر است.

وی با اشاره به اینکه برخی از رسانه‌ها در رابطه با این موضوع اعلام کردند که موتور این هواپیما در آسمان دچار انفجار شده است خاطرنشان کرد: انفجار موتور هواپیما پرواز 845 هواپیمایی آسمان به طور کامل از سوی ایستگاه شرکت هواپیمایی آسمان تکذیب شده است.

انتهای پیام/م


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads