کد خبر: 169800 - تاریخ: پنج‌شنبه، 5 جولای 2018 - 09:40

شب گذشته/

مردم گیلان برای جهانبخش در رشت سنگ تمام گذاشتند

مردم استان گیلان در مراسم استقبال از علیرضا جهانبخش بازیکن گیلانی تیم ملی فوتبال کشورمان در پیاده راه فرهنگی رشت ، سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خوبان، طی مراسمی که با حضور چهره های سیاسی و ورزشی استان گیلان و شهرستان رشت برگزار شد، علیرضا جهانبخش بازیکن گیلانی تیم ملی در زادگاهش مورد استقبال، تقدیر و تجلیل قرار گرفت.
اقشار مختلف مردم شهرستان رشت و سایر نقاط این استان خود را به مرکز شهر رشت رسانده بودند تا در این جشن باشکوه، حضور یافته و یک شب به یاد ماندنی برای بازیکن تیم ملی فوتبال ایران رقم بزنند.
طبق برنامه ای که از سوی مسئولان ورزش استان گیلان، شهرداری و شواری شهر رشت تدارک دیده شده بود، از ساعت 21 و 30 دقیقه چهارشنبه شب مراسم استقبال از جهانبخش با حضور هزاران نفر از مردم علاقمند به ورزش و فوتبال برگزار و مراسم های مختلفی همچون پخش سرود، نورافشانی و تئاتر اجرا شد.
علیرضا جهانبخش در جریان این مراسم گفت: با وجود اینکه نتوانستیم در رقابت های جام جهانی از گروه خود صعود کنیم، اما مردم استقبال شایانی از بازیکنان تیم ملی داشتند چون همه بازیکنان، نهایت تلاش خود را انجام دادند و مردم نیز این را درک کردند.

وی افزود: یک گیلانی هستم و به آن نیز افتخار می کنم چون از خانواده ام آموختم که هیچگاه اصالتم را فراموش نکنم.
علیرضا جهانبخش و سعید عزت اللهی 2 بازیکن گیلانی به همراه تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه حضور داشتند. کشورمان در این رقابت ها با انجام بازی های زیبا و پیروزی برابر مراکش ، تساوی برابر پرتغال و شکست برابر اسپانیا، با کسب چهار امتیاز در رتبه سوم گروه خود قرار گرفت تا بهترین نتیجه حضورش در رقابت های جام جهانی را کسب کند.

انتهای پیام/53


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads