کد خبر: 169782 - تاریخ: چهارشنبه، 4 جولای 2018 - 16:38

ظهر امروز؛

استاندار گیلان از «علیرضا جهانبخش» تجلیل کرد

استاندار گیلان طی مراسمی از علیرضا جهانبخش بازیکن گیلانی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش خوبان،  پیش از ظهر چهارشنبه علیرضا جهانبخش بازیکن گیلانی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در دفتر استانداری این استان مورد استقبال مصطفی سالاری استاندار گیلان قرار گرفت.

مصطفی سالاری در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش این بازیکن گیلانی و همچنین سایر بازیکنان تیم ملی برای انجام بازی های خوب و قابل قبول و خوشحال کردن مردم ، اظهار کرد: تیم ملی با انجام بازی های خوب که مایه خوشحالی مردم شد نشان داده که برای ملت ایران تنها برد مهم نبوده بلکه آنها قدردان تلاش های بازیکنان خود هستند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان نیز باید این نکته را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند، افزود: مسئولان بدانند اگر برای ارائه خدمات بهتر به مردم تلاش کنند مردم قدردان تلاش ها آنها خواهند بود هرچند اگر اقدامات آنها نتایج مثبت به همراه نداشته باشد.

استاندار گیلان با تأکید برحمایت بیشتر از حوزه ورزشی و توسعه فضاهای ورزشی در استان گیلان با توجه به ظرفیت این گیلان ، گفت: توسعه ورزش های همگانی سبب کاهش آسیب های اجتماعی و ناهنجاری های رفتاری در سطح جامعه می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ورزشکاران همیشه به عنوان الگوهای مناسب برای جوانان جامعه مطرح هستند، خاطرنشان کرد: مردمی بودن و فراموش نکردن گذشته سبب ماندگاری ورزشکاران در اذهان مردم می شود.

سالاری همچنین به استقبال مردم از پخش مسابقات ورزشی در فضای باز نیز اشاره کرد و یادآورد: این استقبال نشان داد که می توان نشاط عمومی را در کنار برقراری امنیت با کمترین هزینه در سطح جامعه ایجاد کرد.

علیرضا جهانبخش نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از استقبال و قدردانی مسئولان استان از تلاش بازیکنان گیلانی تیم ملی، اظهار کرد: مهم ترین هدف بازیکنان تیم ملی در مسابقات جام جهانی ارائه بازی خوب و قابل قبول در برابر تیم های هم گروه با ایران و کسب نتایج مطلوب بود.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالیم که به رغم عدم صعود به دور بعدی این مسابقات مردم و مسئولان از بازی تیم ملی در این رقابت ها رضایت داشته و از نتایج بدست آمده خوشحال هستند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads