کد خبر: 169729 - تاریخ: سه‌شنبه، 3 جولای 2018 - 23:07

قهرمان رقابتهای والیبال جام رمضان لشت نشا مشخص شد

مسابقات والیبال جام رمضان زیباکنار در سه گروه ده تیمی به رقابت پرداختند و پس از انجام بازی های گروهی و حذفی شب گذشته با معرفی تیم های و نفرات برتر خاتمه یافت.

به گزارش خوبان خبر؛ مسابقات والیبال جام رمضان زیباکنار در سه گروه ده تیمی به رقابت پرداختند و پس از انجام بازی های گروهی و حذفی شب گذشته با معرفی تیم های و نفرات برتر خاتمه یافت.

در این دوره از رقابت ها تیم های املاک نگین زیبا کنار و یاران انزلی توانستند با شکست حریفان خود در مراحل گروهی به فینال راه یابند؛ اما تیم املاک نگین زیباکنار  در فینال توانست با نتیجه ی ٣ بر ۰ تیم یاران انزلی را شکست دهد و سکوی اول ایستاد،همچنین تیم دهیاری شهمیرسرا نیز مقام سوم این مسابقات را کسب کرد.

در پایان این مسابقات فرهام مزرعی از تیم به یاد حامد زیباکنار بعنوان «کم سن ترین بازیکن»،هومن عابدی از تیم به یاد حامد زیباکنار بعنوان «بهترین بازیکن»،شعیب رحمانی از تیم دهیاری شهمیرسرا بعنوان «بازیکن اخلاق»،امیر فلاحتی از تیم یاران انزلی بعنوان «بهترین پاسور» ، محمد سعید رمضانی از تیم یاران انزلیبعنوان «بهترین مدافع» و نیز جواد نژاد صفری از تیم املاک زیباکنار بعنوان «کاملترین بازیکن» از سوی کمیته برگزاری مسابقات انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/21


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads