کد خبر: 169661 - تاریخ: دوشنبه، 2 جولای 2018 - 23:19

در جلسه بررسی مشکلات برق و آب خمام مطرح شد؛

تمام ادارات خدمت رسان باید پاسخگو شهروندان باشند/ باید از تمام ظرفیت بخش برای عبور از مشکل موجود استفاده شود

جلسه بررسی مشکلات برق و آب شرب شهری و روستایی که در محل جلسات بخشداری خمام برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر؛ علیرضا مسچیان ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات برق و آب شرب شهری و روستایی که در محل جلسات بخشداری خمام برگزار شد،اظهار داشت: تمام  ادارات خدمت رسان خمام باید پاسخگوی مشکلات احتمالی شهروندان باشند.

علیرضا مسچیان گفت: بحران آب و ضعف برق، مختص شهرستان خمام نیست، در کل استان و کشور مصارف زیاد شده واین موضوع می طلبد که همه در کنار هم از این بحران عبور کنیم.

بخشدار خمام ضمن استفاده‌ی صحیح از رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی اشاره کرد و افزود: باید از تمام ظرفیت های بخش الخصوص رسانه‌ ها بهره گرفت تا مردم آخرین اقدامات صورت گرفته در مقابله افت فشار آب و برق مطلع شوند و برای رفع آنها تلاش نماییم.

در ادامه این جلسه رضا جاهد رئیس اداره برق خمام با بیان اینکه قطعی‌ها برق خمام با توجه به سهیمه‌ بندی موجود خارج از اختیار این اداره می باشد.

وی  افزود: قطعی‌ ها برق در تهران تصمیم‌گیری می شود و امکان اعلام جدول قطعی‌ها به شهروندان خمامی وجود ندارد.

جاهد با اشاره به اینکه این زیرساختها به تناسب افزایش مصرف ترمیم نشده، بعضا و در ساعتهای پرفشار شهروندان با مشکلاتی مواجه می شوند، افزود: عدم پاسخگویی به مشترکین به دلیل کمبود نیرو در اداره برق خمام می‌باشد.

ماریا نیک‌کار رئیس آبفا خمام نیز در این جلسه با بیان اینکه با بهره‌برداری از طرح اضطراری خط انتقال آب شرب به مخزن خمام کیفیت آب بهبود و فشار شبکه افزایش می یابد.

رئیس آبفا خمام ادامه داد:پروژه‌ی لوله‌گذاری برای آب‌رسانی به شهر خمام از تصفیه خانه بزرگ گیلان مراحل پایان را سپری می کند و امیدواریم طی هفته های آتی مورد بهره برداری خواهید رسید.

به گفته وی ، در برخی موارد مشکلات برق بر روی مشکلات آب تاثیرگذار بوده و در برخی موارد دیگر به دلیل نصب پمپ مستقیم شاهد بروز مشکلاتی برای مشترکین دیگر هستیم.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/589


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads