کد خبر: 169632 - تاریخ: دوشنبه، 2 جولای 2018 - 09:37

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گیلان:

گیلان در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت می کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به اینکه این استان در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت می کند، گفت: حمایت دولت سبب سرعت بخشیدن به این مسیر شده است.

به گزارش خوبان،  حجت شعبانپور بعدازظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی شهرستان آستارا در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه اهتمام جدی دولت پشتوانه تدوام مسیر توسعه  استان گیلان است، اظهارکرد: سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی گیلان و شهرستان های مختلف استان سبب حل بسیاری از مشکلات مردم خواهد بود و تمام سعی و تلاش مجموعه استانداری گیلان رفع مشکلات موجود و توسعه همه جانبه استان می باشد. ‌

وی با بیان اینکه استان گیلان در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت می کند و در این بین اهتمام جدی دولت همواره پشتوانه ای برای تسریع در امر توسعه این استان بوده است، گفت: آستارا یکی از  شهرستان های مهم استان گیلان است و اجرای طرح های بزرگی چون راه آهن، آهنگ رشد و توسعه این شهرستان را شتاب بیشتری می دهد.

شعبانپور با اشاره به اینکه بنا به دستور استاندار گیلان مقرر شد که قبل از برگزاری کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها که در آن اعتبارات توزیع می شود، تیم مدیران کل استان در ۱۶ شهرستان گیلان حضور یافته و مشکلات موجود شهرستان ها را بررسی کنند، اظهار کرد: پروژه های عمرانی قابل افتتاح در هفته دولت و دهه فجر در نشست مدیران کل استان در شهرستان های مختلف بررسی و موانع نیز رفع و تامین اعتبار می شوند.

شعبانپور مشکلات موجود آستارا در بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی، منابع طبیعی، آب منطقه ای، شهرداری، بخش معادن، راه و همچنین راه آهن را یادآورشد و افزود: فرمانداری آستارا و همچنین دفتر فنی استانداری گیلان پیگیر مشکلات موجود شهرستان آستارا هستند و مشکلات این شهرستان برای سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی در شورای برنامه ریزی استان و با حضور استاندار گیلان بررسی و رفع خواهد شد.

انتهای پیام/53


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads