کد خبر: 169617 - تاریخ: یکشنبه، 1 جولای 2018 - 22:51

فرماندار شهرستان رشت در دیدار با اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان:

اگر می‌خواهید جامعه را به تعالی برسانید می بایست از دوران دانش‌آموزی بهترین استفاده را کنید

وی تاکید کرد: شما دانش‌آموزان با عضویت در انجمن اسلامی بسیاری از فرصت‌ها را دارید واگر می‌خواهید جامعه را به تعالی برسانید می بایست از دوران دانش‌آموزی بهترین استفاده را کنید.

به گزارش خوبان، سیدمحمد احمدی فرماندار شهرستان رشت صبح امروز در دیدار با رئیس و تعدادی از اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان که در دفتر کار وی برگزار شد، اظهار کرد: هیچ دورانی برای شما لذت بخش‌تر و موثرتر از این مقطع نیست و شکل‌گیری شخصیت اجتماعی، علمی و فرهنگی دانش‌آموزان، قدرت تصمیم گیری و تصمیم سازی در این دوره انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت افزود: شاید شما دانش‌آموزان اکنون مسئولیتی ندارید تا در برخی از سیاستگذاری‌ها تاثیرگذار باشید اما اکنون می‌توانید با برگزاری جلسات و فعالیت‌های مختلف فضایی را ترسیم کنید که رمز موفقیت شما در آینده خواهد بود.

احمدی ادامه داد: رمز موفقیت در تاثیرگذاری بر جامعه است و صرفا به رشته و مقطع تحصیلی ختم نمی‌شود، نگاه مردم باید به ما نگاه عمیق و ژرفی باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ خیلی گسترده تر از آن است که یک فرماندار بتواند در مورد آن برنامه ریزی کند، اضافه کرد: ما برای فرهنگ برنامه داریم اگر اکنون بعضی از آسیب‌ها را در جامعه تحمل می‌کنیم به دلیل این است که «موضوعات فرهنگ» را جدی نگرفتیم و در معرض آسیب قرار داریم.

فرماندار شهرستان رشت تصریح کرد: اکنون دنیا در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاده به دلیل اینکه ما بر روی یکسری از ارزش‌ها و اعتقادات‌مان نظیر اسلامیت و جمهوریت نظام‌مان، عزتی که انقلاب به ارمغان آورد، ایستادیم.

احمدی ادامه داد: در بسیاری از جوامعی که انقلاب کردند و حکومت خود را ساقط کردند به یکسری ارزش‌ها رسیدند و در میانه راه از اهداف و آرمان‌های خود دست کشیدند، اما جمهوری اسلامی ایران 40 سال است که همچنان بر آرمان‌های خود پایبند است و در این راه هم هزینه های بسیاری کرده است.

فرماندار شهرستان رشت تصریح کرد: دشمن از چند مسیر وارد کشور ما شد که آسیب‌های اجتماعی یکی از همین موارد است، نمونه بارز آن فضای مجازی می‌باشد و علاوه بر این اعتیاد، بزه‌های اجتماعی، طلاق و… از موضوعاتی که خود رئیس جمهور ریاست جلساتش را برعهده دارد.

احمدی تصریح کرد: جنگ هنوز تمام نشده و ما همچنان به نوع دیگر در حال دفاع هستیم، همین مذاکره‌ای را که هم داشتیم در راستای دفاع از حق مان بود.

فرماندار شهرستان رشت بیان کرد: در طول عمر پربرکت انقلاب ما همواره کشوری بودیم که به دنبال خودکفایی بودیم و نخواستیم دیگران را در معادلات سیاسی خود ورود دهیم چون کشور قدرتمند و ثروتمندی هستیم.

وی ادامه داد: در ادبیات کشور ما واژه‌هایی نظیر تفکر جهادی، انقلابی بودن و انقلابی گری، تفکر بسیجی وجود دارد که می بایست با مطالعه به آنها رسید و لزوما به نگاه و جریان خاص اشاره ندارد؛ اگر بخواهیم مفاهیم مذکور را به کار ببریم، باور کنید مشکلات‌مان حل می‌شود.نباید نسبت به هم بدبین بود و قطب سازی کرد. جریان‌های سیاسی خوب است اما نباید راهی برای تفرقه اندازی ایجاد کند.

احمدی گفت: باید تفکر جهادی را در ایران که جامعه انقلابی است، نهادینه کرد. امیدوارم شما به عنوان مدیران آینده این کشور از تفکر جهادی و انقلابی گری بهره مند شوید.

وی تاکید کرد: شما دانش‌آموزان با عضویت در انجمن اسلامی بسیاری از فرصت‌ها را دارید واگر می‌خواهید جامعه را به تعالی برسانید می بایست از دوران دانش‌آموزی بهترین استفاده را کنید.

 

انتهای پیام/2362


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads