کد خبر: 169590 - تاریخ: یکشنبه، 1 جولای 2018 - 15:59

رئیس آموزش و پرورش خمام:

آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان/ 650 نوآموز خمام آماده ورود به دبستان هستند

رئیس آموزش و پرورش خمام  با بیان اینکه طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی برای 650 دانش آموز کلاس اوّلی منطقه در مدرسه شهید صادقی اجرا می شود.

به گزارش خوبان خبر ، محمود کنعانی رئیس آموزش و پرورش خمام از پایگاه طرح سنجش سلامت نوآموزان پایه اوّل ابتدایی که در مدرسه شهید صادقی خمام آغاز به کار کرد در جمع خبرنگاران ، گفت: این طرح با هدف شناسایی و تشخیص به موقع کودکان در معرض خطر اجرا می‌شود و یکی از موفق‌ترین و کیفی‌ترین طرح‌های اجرا شده در آموزش‌وپرورش است.

محمود کنعانی گفت: درمرحله مقدماتی مواردی مانند ارزیابی بینایی، دید رنگ، شنوایی، گفتاری، اختلالات حرکتینسبت قد به سن، اختلالات دهان و دندان، جلدی (پوستی) و بیماری‌هایی که نیاز به مراقبت ویژه دارند بررسی می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش خمام  با بیان اینکه طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی برای 650 دانش آموز کلاس اوّلی منطقه در مدرسه شهید صادقی اجرا می شود، افزود : اگر سلامت نوآموزان تأیید شود با دریافت برگه های سلامت می توانند برای ثبت نام به مدارس مراجعه کنند و درصورت مشاهده موارد خاص  به مراکز تخصصی پزشکی و درمانی ارجاع داده می شوند.

گفتنی است؛ طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستان که از امروز به طور رسمی آغاز شد تا 28 تیرماه97 ادامه دارد.

 

انتهای پیام/333


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads