کد خبر: 16957 - تاریخ: شنبه، 19 ژانویه 2013 - 17:11

ابوذر برخیز!

خوبان خبر: ابوذر کجایی ببینی که اینجا نفاق , تظاهر و ریا بی داد می کند , اینجا به نام 650 شهید شهر مراسم یادبود می گیرند و دریغ از حضور مسئولین شهر , ولی برای یک شهید منتسب به نمانیده همان شهر , همه مسئولین شهر و استان ,از استاندار گرفته تا نماینده شهرهای دیگر و مسئولین استانی با کلیه امکانات استان بسیج شده و درآن مراسم شرکت می کنند تا بیست و ششمین سالگرد شهادت را به نماینده تسلیت بگویند.

ابوذر برخیز

که زراندوزان برجهان حاکم شدند و تهیدستان محکوم ,اگرچه هنوز هم فریادت در فراز و نشیب ربذه می پیچد ,اگرچه هنوز هم هرصخره , هرشیارکوه و سبزه فریاد مظلومانه ترابخاطر دارد ؛ اگرچه همه می دانند که پیامبر فرمود آسمان بر سر راستگوتری از ابوذر سایه نینداخته است.

ابوذر برخیز خاک از چهره بگیر,قبای قیامت انگیز و زهد انقلابیت را بردوش افکن و دل خونینت را برکف دستت بگذار و بدنبال آرمانهای برباد نفاق رفته ات درکوچه های مدینه بگرد,اصحاب سفه را صدابزن,یاران دیرینت را فریاد کن از آنها بپرس که چه شده است؟

آراء به اسلام در کدامین جاده تاریخ بر گل نشسته است؟

این حرامیان که از چپ و راست بر اسلام تاخته اند کیانند؟

هیچ یادت هست ابوذر آن روزهای خوب را؟

روز سخت بدر که چه شیرین بود یاران تو که ۳۱۳نفر بوده و دشمنان تو بیش از هزارنفر , یاران تو بی ساز و برگ بودند ودشمنان تو تا به دندان مسلح , یاران تو جز عشق بخدا هیچ چیز دیگری نداشتند درحالیکه دشمنان توجز عشق و ایمان به خدا همه چیز داشتند.

ابوذر درجهانی که ما در آن زندگی میکنیم هوا غلیظ تر ,افق تاریکتر و دشنه ها خونین تر از جهانی است که تو درآن بودی.

ابوذر آیا تو هم با پدیده ای بنام آقازاده ها مواجه بودی؟

همان کسانی که از طریق رانت خواری به ثروتهای انبوه رسیدند وحالا این ثروتها را صرف براندازی نظام می کنند ودرعین حال با آنان برخوردی مهربانانه و پدرانه صورت می گیرد وهمیشه نیز ازنظام طلبکارند؟

ابوذر برخیز ببین همان کسانیکه سنت های پیامبر را زیر پای نهادند و درعین حال هیچگاه رسما و علنا مخالفت خود را با پیامبر اعلام نکرده اند ؛ کسانیکه بنام پیامبر همه فرزندانش را قتل عام کردند و همه آرمانهای او را زیر سم اسب شهرت و شهوت و قدرت خویش لگد کوب نموده اند , همانها امروز به اسم امام (ره) درمقابل علی زمان قرار گرفته و خون به دل او می کنند و علی زمان همانند مولای متقیان علی (ع) مظلوم است ؛ با این تفاوت که عوام این زمان همانند زمان علی(ع) نیستند که دنبال رو خواص (عایشه ها,طلحه ها و زبیرها) باشند بلکه خود از خواص جلوترند و راه خود را مشخص نموده پشت سر امام خود سید علی ایستاده اند و دنبال رو او هستند.

ابوذر کجایی ببینی که اینجا نفاق , تظاهر و ریا بی داد می کند , اینجا به نام ۶۵۰ شهید شهر مراسم یادبود می گیرند و دریغ از حضور مسئولین شهر , ولی برای یک شهید منتسب به نمانیده همان شهر , همه مسئولین شهر و استان ,از استاندار گرفته تا نماینده شهرهای دیگر و مسئولین استانی با کلیه امکانات استان بسیج شده و درآن مراسم شرکت می کنند تا بیست و ششمین سالگرد شهادت را به نماینده تسلیت بگویند.

ابوذر برخیز و ببین؛سناریوی دشمنان قسم خورده بویژه آمریکا,اسرائیل ,انگلیس و طراحان کودتاهای رنگی و … با طرح شعار انتخابات آزاد دنبال ایجاد فتنه ی قبلی هستند با این تفاوت که ممکن است این فتنه از پیچیدگی بیشتری برخوردار باشد و دربعد داخلی این بار انحراف و ساکتین فتنه هم پشت این شعار قرار دارند و بوسیله طرح این شعار می خواهند نظارت شورای نگهبان را ازبین ببرند و هرکس بتواند خو را کاندید کند و اگر رای نیاورد طرفداران خود را به خیابانها بریزد وایجاد آشوب و اغتشاش نمایند.

غافل از اینکه دیده بان این نظام اشرافیت لازم براین کشور را دارد و خیلی زودتر ازآنها شیپور آماده باش را به صدا درآورده است.

برخیز ابوذر , برخیز شمشیرت را بردار , ردایت را بپوش , نگاه حکایت آمیزت را برعمق سپاه دشمن انداز چرا که امروز روز بدر است.

داود اسدالله نژاد


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads