کد خبر: 169443 - تاریخ: جمعه، 29 ژوئن 2018 - 15:41

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در چوکام:

اگر موضوع اقتصادی به خوبی مدیریت نشود دشمن از همین راه وارد می شود

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه امروز موضوع اقتصادی جامعه موضوعی است که اگر نتوانیم آن‌ را به خوبی مدیریت کنیم، دشمن شاید از همین راه وارد شود اظهار کرد: باید هزینه پرداخت تا امنیت خود را در حدود معیار امنیت پایدار حفظ کنیم، در سایه امنیت است که می‌توانیم برای خودمان آرامش و آسایش درست کنیم.

به گزارش خوبان خبر؛ سردار حق بین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در یادواره شهید «سیدتقی هاشمی» در در روستای جیرسر چوکام اظهار داشت: انقلاب ما با خون شهدا به اینجا رسید و امروز ادامه‌ آن راه را شهدای مدافع حرم در دور دست‌ها و در همان مسیر طی کرده‌اند، تا این امنیت را به امنیتی پایدار تبدیل نمایند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان  با بیان اینکه  امروز موضوع اقتصادی جامعه موضوعی است که اگر نتوانیم آن‌ را به خوبی مدیریت کنیم، دشمن شاید از همین راه وارد شود اظهار کرد: باید هزینه پرداخت تا امنیت خود را در حدود معیار امنیت پایدار حفظ کنیم، در سایه امنیت است که می‌توانیم برای خودمان آرامش و آسایش درست کنیم.

وی افزود:اگر امنیت نداشته باشیم نمی‌توانیم تولید ثروت کنیم اگر تولید ثروت نکنیم نمی‌توانیم تولید قدرت کنیم و اگر تولید قدرت نکنیم همیشه دشمن سایه‌ی جنگ را بر سر ما نگاه خواهد داشت.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در نقش بصیرت مردم برای خنثی کردن نقشه‌های دشمن، اذعان داشت : این موضوع نه فقط از سوی رزمندگان دفاع مقدس یا شهدای مدافع حرم، بلکه امروز در همه‌ عرصه‌ها می‌بینیم سربازانی در خط مقدم حضور دارند.

سردار حق بین با بیان اینکه  دشمن قسم خورده است که به هر شکل ممکن این کشور و انقلاب را از پای در بیاورد،تصریح کرد: باید حواسمان باشد که چه کسانی دنبال آنند انقلاب را به دست امریکا بسپارند، امروز برخی می‌خواهند در بین مردم اختلاف انداخته و فاصله ایجاد کنند.

سردار محمدعلی حق‌ بین با بیان اینکه شهدایی همچون سیدتقی هاشمی‌ ها رفتند تا برای ما صلح به ارمغان بیاورند، ابراز داشت: جنگ اتفاق افتاد، بسیاری رفتند تا برای ما صلح را به ارمغان آورند، هیچ‌گاه ما شروع کننده‌ جنگ نبوده‌ایم، اما برخی ها به دشمن آدرس غلط می‌دهند و سعی در دعوت دشمن برای جنگ با ما دارند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: قسم خورده است که به هر شکل ممکن این کشور و انقلاب را از پای در بیاورد و باید حواسمان باشد که چه کسانی دنبال آنند انقلاب را به دست امریکا بسپارند، امروز برخی می‌خواهند در بین مردم اختلاف انداخته و فاصله ایجاد کنند.
انتهای پیام/32

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads