کد خبر: 16934 - تاریخ: شنبه، 19 ژانویه 2013 - 12:30

آپارتمان ۵۰ میلیاردی در پایتخت!!!

خوبان خبر: هشت اتاق خواب، هالچه صدمتری، سالن ورزش، كتابخانه، آشپزخانه فول فرنیش، اتاق كار و از همه جالب‌تر سالن بازی بچه تنها گوشه‌ای از جذابیت واحدی است كه به بام آسمان می‌ماند.

به گزارش خوبان، جهان به نقل از بهار نوشت:‌ قیمت‌ها واقعا سرگیجه ایجاد می‌كنند. وقتی برای پركردن علامت تعجب در خیابان‌های داغ  پایتخت رها می‌شوی فكرش را هم نمی‌كنی قرار است با قیمت‌هایی سرشاخ شوی كه چشمانت را از تعجب دچار دهان‌دره بزرگی می‌كنند.

به نظر می‌رسد دور تازه‌ای برای قیمت كالاهای مصرفی به‌وجود آمده است چون زیرگذر هر بازاری كه سرك می‌كشی قیمت‌ها تمام قد ایستاده‌اند و با مشتری‌ها عكس یادگاری می‌گیرند. مثلا همین بازار مسكن كه این روزها خرید در آن به رویایی دست‌نیافتنی بدل شده است. باور كنید جایی از این شهر كه انگار اینجا نیست، برج‌های سربه فلك كشیده با پنت‌هاوس‌های ‌هزارمتری چشم هر بیننده‌ای را نوازش می‌كند. پرسه‌زدن در كوچه‌پس‌كوچه‌های منطقه یك تصویر شهرهای اروپایی را برای شما تداعی می‌كند.

اگر قصد خرید یك واحد صدمتری لوكس در این منطقه را دارید، باید با حداقل یك‌میلیارد تومان موجودی راهی بنگاه‌های پر زرق و برقی شوید كه متر بازار مسكن در این منطقه لقب گرفته‌اند.

64679_887

شاید برایتان جالب باشد بدانید آپارتمان 50‌میلیارد تومانی واحدی است جذاب كه تراس آن علاوه بر استخر، پارك كوچكی نیز دارد تا با نشستن در آلاچیق آن، غروب یك روز پركار را با آرامش تماشا كنی. هشت اتاق خواب، هالچه صدمتری، سالن ورزش، كتابخانه، آشپزخانه فول فرنیش، اتاق كار و از همه جالب‌تر سالن بازی بچه تنها گوشه‌ای از جذابیت واحدی است كه به بام آسمان می‌ماند.

زندگی در بام آسمان 50 ‌میلیارد تومان خرج دارد و ساكن این تكه از بهشت روی زمین، از دو آسانسور اختصاصی و 10 پاركینگ برخوردار خواهد بود. اینجا تهران است و پرسه زدن در بازار آدمی را با قیمت‌های عجیب و غریب سرشاخ می‌كند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads