کد خبر: 169306 - تاریخ: چهارشنبه، 27 ژوئن 2018 - 10:02

سخنگوی شورای اسلامی شهر خمام مطرح کرد:

۲۱ هزار متر مربع از محلات خمام آسفالت و بهسازی شد/ خدمت‌ رسانی هرچه بهتر به شهروندان از اولویت‌های شهرداری و شورا است

مهدی عاشوری سخنگوی شورای اسلامی شهر خمام در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رعایت استاندارد، کیفیت آسفالت و نظارت بر اجرای صحیح آن ضروری می‌باشد، تصریح کرد: خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان از جمله اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر خمام می‌باشد.

به گزارش خوبان ؛ مهدی عاشوری سخنگوی شورای اسلامی شهر خمام در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رعایت استاندارد، کیفیت آسفالت و نظارت بر اجرای صحیح آن ضروری می‌باشد، تصریح کرد: خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان از جمله اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر خمام می‌باشد.

این‌عضو شورا با تاکید بر اینکه وضعیت آسفالت برخی خیابان‌ها و کوچه‌ها شایسته‌ی شهروندان خمامی نیست ، اما در ماه‌ های گذشته به دلیل نامناسب بودن وضعیت آب و هوا استان امکان اجرای عملیات آسفالت در سطح معابر شهر وجود نداشت.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر خمام با تاکید بر اینکه بهسازی، ترمیم، لکه‌گیری و روکش آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها از جمله مطالبات به‌ حق شهروندان است، اظهار کرد : شهرداری خمام با توجه به وضعیت نامطلوب آسفالت برخی معابر و به‌منظور جلب رضایت شهروندان طرح بهسازی، ترمیم، لکه‌گیری و روکش آسفالت را آغاز نموده و به اجرا درآورده است.

 

وی  با اشاره به آسفالت نبودن برخی کوچه‌ها و وضعیت نامطلوب آنها در مواقع بارندگی، بیان داشت: عملیات شن‌ریزی و هموار سازی کوچه‌های مذکور در فصل زمستان با شن‌ ریزی بیش‌ از ۲۲۰ خاور ده‌تنی اجرا گردید، اما با توجه به اولویت‌بندی صورت گرفته در نظر داریم رسیدگی به خیابان‌ها و کوچه‌های شهری با از سرگیری نهضت آسفالت در شهر خمام صورت پذیرد.

 

مهدی عاشوری در پایان با تقدیر از تلاش‌های شهردار خمام و پرسنل شهرداری به جهت تلاش‌های مضاعف در مدیریت و اداره‌  شهر با بیان اینکه پیش‌بینی اولیه از هزینه‌ این پروژه ۸۰۰ میلیون تومان می‌باشد،تصریح کرد: محل پرداخت هزینه‌ آسفالت از حساب داخلی که در بودجه عمرانی شهرداری پیش‌بینی شده می‌باشد که ۲۰ درصد از آن تحقق یافته و همچنین قسمتی دیگر از آن از طریق دارایی‌های سرمایه‌ای که اعتبار آن ۳۲۰ میلیون تومان می‌باشد خواهد بود، که به میزان ۲۰۰ میلیون تومان از آن تخصیص یافته است.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر خمام گفت: کوچه‌ های گلزار، شهید صادقی، شهید فانی، شهید قربانی، ایثارگران، شهید صادقی، شهید صنعتی،   شهید فانی  طاهری، شهید مومنی، خیابان فرهنگ ، شهید قاسمی و … از جمله مواردی است که با اجرای نهضت آسفالت در خمام به طول ۲۱ هزار متر مربع با بهره‌گیری از ۴ هزار و ۵۰۰ تن قیر بهسازی، ترمیم، لکه‌گیری و روکش گردیده که ۱۸ هزار متر مربع از آن در بازه‌  زمانی ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.

انتهای پیام/2332


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads