کد خبر: 16917 - تاریخ: شنبه، 19 ژانویه 2013 - 12:21

امام جمعه ی خمام: آمريکا و اروپا، کانديد شدن مخالفان نظام را فقط براي کشور ما مي خواهند.

خوبان خبر: آمريکا و اروپا، کانديد شدن مخالفان نظام و آشوب کردن پس از انتخابات را فقط براي کشور ما مي خواهند؛ والّا در کشورهاي خودشان هيچگاه يک اپوزيسيون حاکميت، امکان ظهور پيدا نمي کند.

به گزارش خوبان، نماز جمعه ی این هفته ی خمام به امامت حجت الاسلام عاشوری امام جمعه ی خمام ، روز گذشته در مسجد جامع این شهر برگزار گردید.

خطیب جمعه ی خمام در بخشی از خطبه ی اول در خصوص تاخیر در ظهر امام عصر (عج) گفتند: اگر به واقع قضيه نگاه بکنيم، منتظر حقيقي خود امام زمان(عج) است؛ آن حضرت منتظر آماده شدن ماست والّا خودش که هميشه آماده بوده و هست، امام زمان(عج) بيشتر از 313 يار تنوري نمي خواهد، هر امامي اگر چنين ياران سر به فرماني مي داشت بر هر دشمني غلبه مي کرد. ياراني که اگر کوه ها به حرکت درآيند، ذره اي ترديد به خود راه ندهند.

ایشان در خطبه ی دوم با اشاره به 7 ربیع الاول سالروز شهادت حضرت محسن بن علی توسط عمال خلیفه ی اول بیان داشتند: خليفه اول که تا آن زمان با زور و تهديد از افراد زيادي بيعت گرفته بود، عمر و قنفُذ را به همراه تعدادي ديگر به خانه اميرالمؤمنين(عليه السلام) فرستاد تا حضرت علي(عليه السلام) را به هر نحو ممکن براي بيعت کردن به نزد او بياورند. عمر وقتي که با بي اعتنايي اميرالمؤمنين(عليه السلام) مواجه شد، دستور داد تا اطراف خانه هيزم جمع کرده و آتش زدند. وقتي فاطمه زهرا(عليه السلام) کنار در آمد، آنچنان حضرت را در پشت در فشار داد که صدمات فراواني به آن حضرت وارد شد به طوري که فرزندش سقط گرديد و حضرت به بستر بيماري افتاد تا اينکه از دنيا رفت.

حجت الاسلام عاشوری در بخش دیگری از خطبه های خود به شهادت امام حسن عسگری (ع) در روز هشتم ربیع الاول اشاره کردند و این روز را به محضر یگانه فرزند معصومشان حضرت ولی عصر (عج) تسلیت عرض نمودند.

امام جمعه ی خمام در انتهای خطبه های خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم قم به مناسبت سالروز 19 دی با اشاره به سخنان ایشان درخصوص انتخابات ریاست جمهوری در سال 1392، صحبت از انتخابات آزاد را توطئه ی دشمنان خواندند وافزودند:  زیرا انتخابات همواره در ایران در طول این 30 سال آزاد بوده است.

ایشان ادامه دادند: بزرگواري رهبر انقلاب بود که نگذاشت مردمي که در روز 9 دي 1388 همچون سيلي در خيابان ها جاري شدند، تکليف اصحاب فتنه را يکسره نمايند. لکن اين بار اگر فتنه­ اي رخ دهد، قطعاً ملت حزب الله به احدي از حاميان آن فتنه، رحم نخواهد کرد.

حجت الاسلام عاشوری تصریح کردند:  آمريکا و اروپا، کانديد شدن مخالفان نظام و آشوب کردن پس از انتخابات را فقط براي کشور ما مي خواهند؛ والّا در کشورهاي خودشان هيچگاه يک اپوزيسيون حاکميت، امکان ظهور پيدا نمي کند. در آن کشورها حتي کسي نمي تواند در افسانه هلوکاست صهيونيستي، ترديد کند، چه رسد به اينکه بخواهد به ارکان نظام خودشان اشکال کنند! آنوقت برخي از سياستمداران ما را تحريک مي کنند تا دم از انتخابات آزاد بزنند!

 

انتهای پیام/س


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads