کد خبر: 169127 - تاریخ: جمعه، 22 ژوئن 2018 - 19:49

استاندار گیلان در دیدار با مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه کشور:

باید تلاش کنیم عایدات ناشی از خدمات دهی به گردشگران نصیب مردم استان شود

استاندار گیلان با بیان اینکه با توجه به ظرفیت استان در بخش گردشگری همواره شاهد حضور خیل عظیم گردشگران از اقصی نقاط کشور هستیم، تصریح کرد: انتظار این است، ضمن اهمیت حفظ کیفیت در ارائه خدمات دهی به مسافران و گردشگران، باید تلاش کنیم عایدات ناشی از خدمات دهی به گردشگران نصیب مردم استان شود.

به گزارش خوبان، مصطفی سالاری در این نشست که در محل دفتر استاندار برگزار شد، بر لزوم جامعیت داشتن طرح های خدماتی تاکید کرد و گفت: زمانی اجرای پروژه راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای رفاه حائز اهمیت و ارزش می شود که حداقل شاهد راه اندازی ۳۰۰ الی ۴۰۰ شعبه از آن در سراسر استان باشیم.

وی به توافقات صورت گرفته با اداره راهداری استان اشاره و خاطرنشان کرد: می‌توانیم از ظرفیت وجود مجتمع های خدماتی بین راهی سرتاسر استان، از وجود شعب فروشگاه های زنجیره ای رفاه بهره ببریم.

نماینده عالی دولت در استان، استاندارد سازی بسته بندی برنج گیلان را به عنوان طرح پیشنهادی مهمی که در دستور کار قرار دارد، قلمداد و تصریح کرد: در این خصوص پیگیر اجرایی شدن طرح هستیم.

دکتر سالاری در‌ پایان سخنانش به سایر محصولات تولیدی استان نظیر کیک و کلوچه اشاره کرد و گفت: دیدگاه ما منطبق بر توسعه همه جانبه استان است و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

انتهای پیام/3232


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads