کد خبر: 16904 - تاریخ: جمعه، 18 ژانویه 2013 - 18:08

توهین کارگردان حامی فتنه به مراجع تقلید

خوبان خبر: محمد نوری‌زاد طی مطلبی توهین آمیز از مراجع تقلید خواست تا از یک فیلم موهن دیدن کنند.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، «محمد نوری‌زاد» از فعالین سابق مطبوعاتی جریان فتنه با انتشار یک فیلم کوتاه رقص در وب‌سایت شخصی خود، مراجع تقلید را به دیدن این فیلم موهن دعوت کرد!

وی در ادامه با ادبیاتی هتاکانه می‌نویسد: «من از همه‌ی مراجع تقلیدمان که با فتاوا و تحکم‌های اسلامی خود حتماً در این اندوه‌سازی بزرگ و ملی نقشی حتمی و محوری داشته و دارند، تقاضا می‌کنم به این فیلم و موسیقی دلنشینش توجه کنند.»

محمد نوری‌زاد پس از انتخابات سال 88 به نامه‌نویسی گسترده روی آورد؛ وی به علت نگارش نامه‌های متعدد توهین آمیز خطاب به مسئولان نظام چندین بار دستگیر شده که هر بار با گذشت و توصیه مقامات ارشد نظام پس از مدتی آزاد شده است.

به گفته برخی کارشناسان، نوری‌زاد دچار «آشفتگی روحی» شده و اکثر نامه‌های وی در چند سال اخیر، تنها موجبات استهزاء خوانندگان و مخاطبان ایرانی را فراهم کرده است.

 

 

آخرین حضور نوری‌زاد در ملاء عام باز می‌گردد به حضور وی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها که با شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه توسط مردم از نمایشگاه اخراج شد.

به گزارش فارس، نوری‌زاد با حضور در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با تعدادی از جوانان که می‌خواستند با وی درباره تقابل روشنفکری و پوپولیسم، تلورانس و اخلاق رسانه‌ای مباحثه کنند، مواجه شد.

 

 

وی از پاسخ به سؤالات مختلف خبرنگاران درباره اینکه منش معرفتی و افعالی او چیست، طفره رفت و تنها گفت”من انسانم”.

گروهی از بازدید کنندگان که شاهد طفره نوری زاد در مباحثه با جوانان و خبرنگاران بودند،با سردادن شعار آمریکایی برو بیرون، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق و نوری‌‌زاد -بی‌بی‌سی پیوندتان مبارک، این روزنامه نگار حامی فتنه را از مصلای تهران به سمت اتومبیل شخصی‌اش هدایت کردند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads