کد خبر: 169028 - تاریخ: پنج‌شنبه، 21 ژوئن 2018 - 00:25

بخشدار خمام:

تمام نهاد ها جهت گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان باید تلاش کند

علیرضا مسچیان بخشدار خمام امروز در جلسه ستاد اوقات فراغت بخش اظهار داشت: جهت گذراندن اوقات فراغت، نهادهای ذیربط بایستی تمام تلاش خود را در جهت فراهم سازی بسترهای مناسب برای پر کردن و غنی کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان فراهم آورند.

به گزارش خوبان خبر ، علیرضا مسچیان بخشدار خمام امروز در جلسه ستاد اوقات فراغت بخش اظهار داشت: جهت گذراندن اوقات فراغت، نهادهای ذیربط بایستی تمام تلاش خود را در جهت فراهم سازی بسترهای مناسب برای پر کردن و غنی کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان فراهم آورند.

مسچیان با اشاره به اینکه مصونیت سازی فکر و اندیشه دانش آموزان وظیفه مسئولین است، تأکید کرد: برنامه های فرهنگی، هنری، مذهبی و قرآنی  نباید برای  افراد خاص باشد، بلکه برای تمامی جوانان و نوجوانان اعم از شهری و روستایی در ایام تعطیلات تابستان برنامه ریزی شود.

بخشدار خمام با بیان اینکه امیدواریم زمینه بهره‌برداری مشترک از امکانات ارگان‌ها و نهادها و تشکل های مردمی  فراهم شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت خوبی در این بخش  وجود دارد، که در پرتوی یک برنامه مشترک و هماهنگ می‌توان برنامه‌ریزی خوبی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و آسایش خاطر برای خانواده‌ها ایجاد کرد.

این گزارش حاکی است، در ادامه اعضاء ستاد برنامه‌های ارائه شده به ستاد را پیرامون اوقات فراغت تابستان دانش‌آموزان و جوانان مورد بررسی قرار دادند.

 

انتهای پیام/323232


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads