کد خبر: 16902 - تاریخ: جمعه، 18 ژانویه 2013 - 18:05

دفتر مرجعیت آیت‌الله آقامجتبی تهرانی تعطیل شد

خوبان خبر: دفتر آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی در اطلاعیه‌ای آورده است: به دستور خود آن بزرگوار، دفتر مرجعیت پس از رحلت معظم‌له تعطیل و از پذیرش وجوهات شرعیه معذور است.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، دفتر آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی ضمن تسلیت مجدد ارتحال این مجاهد سالک، با صدور اطلاعیه‌ای از همه افراد و نهادهایی که در تجلیل و تکریم این عالم عامل ربانی به هر شکلی اهتمام ورزیده‌اند، صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری کرد.

در ادامه این اطلاعیه که به امضای «حسین و علیرضا تهرانی» فرزندان آیت‌الله تهرانی رسیده، در پاسخ به مراجعات متدینان، مقلدان و ارادتمندان آن مرجع راحل آمده است: با استمداد از عنایات الهی، آثار مکتوب، صوتی و تصویری معظم له توسط مؤسسه مصابیح الهدی (دفتر حفظ و نشر آثار معظم له) به تدریج در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

این اطلاعیه می‌افزاید: بنا به دستور آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی دفتر مرجعیت پس از رحلت معظم له تعطیل و از پذیرش وجوهات شرعیه معذور است. ان‌شاء‌‌الله مؤمنان محترم به وظیفه خود بر اساس تکلیف دینی عمل خواهند کرد.

از آنجایی که قرار است همزمان با چهلمین روز رحلت آیت‌الله آقامجتبی تهرانی، مجموعه خاطرات و نکات ناب از زندگانی این عالم عامل ربانی در قالب یک «یادنامه» منتشر شود، در پایان اطلاعیه مذکور خاطرنشان شده است: تنها خاطرات و آثاری از ایشان مورد تأیید است که توسط دفتر حفظ و نشر آثار معظم‌له منتشر شده یا به تأیید این دفتر رسیده باشد.

به گزارش فارس، آیت‌الله مجتبی کلهر تهرانی مشهور به آقا مجتبی تهرانی،‌ بامداد روز چهارشنبه سیزدهم دی‌ماه جاری در سن 75 سالگی دارفانی را وداع گفت. پیکر مطهر این استاد اخلاق پس از اقامه نماز رهبر معظم انقلاب در میان خیل دوستداران و عزاداران تهرانی تشییع شد و در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، کنار مادر و پدربزرگ خود (از شهدای مشروطه) آرام گرفت.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads