کد خبر: 169018 - تاریخ: چهارشنبه، 20 ژوئن 2018 - 14:27

با حضور مسئولان؛

رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی لاهیجان معارفه شد

«فاطمه فیلی» با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان طی مراسمی به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان معرفی شد.

به گزارش خوبان، روز چهاشنبه با حضور هادی نوری مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، امیر جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان و جمعی از مسئولان رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان معرفی شد.

رشد و توسعه حوزه فرهنگی در گرو وجود نگاه فرهنگی

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان در این جلسه با اشاره به اینکه وجود نگاه فرهنگی سبب رشد و توسعه حوزه فرهنگی می شود، اظهار کرد: خوشبختانه در شهرستان لاهیجان چنین نگاه فرهنگی از سوی مسئولان وجود دارد.

هادی نوری به وضعیت مطلوب حوزه کتاب و کتابخوانی شهرستان لاهیجان نیز اشاره کرد و افزود: حضور نیروهای جوان و فعال سبب پویایی حوزه کتاب و کتابخوانی و اشاعه فرهنگ مطالعه می شود.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم بهره گیری از توان بانوان در این حوزه، خاطرنشان کرد: باید زمینه لازم برای بهره گیری از تجربیات نیروهای فعال و خلاق به ویژه بانوان فراهم کنیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به اینکه ۶۵ درصد نیروهای فعال در کتابخانه های استان را بانوان تشکیل می دهند، تصریح کرد: استفاده بیشتر از بانوان در بخش های مختلف این نهاد به صورت جدی پیگیری می شود.

وی به ظرفیت های فرهنگی و تاریخی شهرستان لاهیجان نیز اشاره کرد و یادآورشد: باید با استفاده از ایده های خلاقانه در راستای گسترش فرهنگ مطالعه گام برداشته شود.

لزوم بهره گیری از نیروهای جوان و خلاق در پست های مدیریتی

در ادامه این جلسه سرپرست فرمانداری لاهیجان نیز به سیاست های دولت در بکارگیری از نیروهای جوان به ویژه بانوان در پست های مدیریتی اشاره و اظهار کرد: طی شش ماهه گذشته در بسیاری از سمت های مدیریتی شهرستان لاهیجان از توان نیروهای جوان و بانوان استفاده شده است.

امیر جانبازی با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه کتاب و کتابخوانی نیز در سطح استان شاهد اقدامات بسیار خوبی هستیم، افزود: شهرستان لاهیجان نیز با توجه به داشتن فرهنگ غنی و سوابق تاریخی بسیار زیاد در این راستا گام بر می دارد.

وی به بکارگیری یک بانو به عنوان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان نیز اشاره کرد و گفت: انتظار می رود با حضور یک نیروی جوان و خلاق در حوزه کتابخانه های شهرستان شاهد تحول باشیم.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ۱۱ ساله مرتضی اکبری رئیس سابق اداره کتابخانه های عمومی لاهیجان خانم فاطمه فیلی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

کد خبر 4325942
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads