کد خبر: 169010 - تاریخ: چهارشنبه، 20 ژوئن 2018 - 09:37

نادر دست‌نشان:

تمرینات سپیدرود از روز شنبه آغاز می‌شود/هواداران ‌راضی نباشند از این تیم می‌روم

سرمربی تیم سپیدرود رشت با اشاره به اینکه پس از خداحافظی علی کریمی از تیم سپیدرود با من تماس گرفتند تا با این تیم همکاری کنم خاطرنشان کرد: اگر هواداران تیم سپیدرود راضی به حضور من در تیم سپیدرود رشت نشوند از همکاری با این تیم خودداری می‌کنم.

به گزارش خوبان به نقل از تسنیم، نادر دست‌نشان با بیان اینکه تا روز جمعه با بازیکنان مورد نظر حاضر در تیم سپیدرود قرارداد امضا می‌کنیم و از روز شنبه تمرینات تیم سپیدرود آغاز می‌شود اظهار داشت: با مالک باشگاه سپیدرود رشت در مورد شروع تمرینات صحبت کردم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با اشاره به اینکه رایزنی با بازیکنان مورد نظر در دیگر تیم‌ها در حال انجام است بیان داشت: به دلایل مختلف جذب بازیکن در تیم سپیدرود رشت به تعویق افتاد که این باعث شد تا ۴ نفر از بازیکنان مورد نظر برای فصل آینده با تیم‌های دیگر قرارداد امضاء کنند.

دست نشان با بیان اینکه با دو مربی برای کادر فنی تیم سپیدرود رشت صحبت کردم عنوان داشت: به دلیل مشخص نبودن وضعیت خودم در سپیدرود با مربیان دیگر برای همکاری در سپیدرود رشت صحبت نکردم.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از بازیکنان فصل گذشته تیم سپیدرود در فصل آینده حضور دارند گفت: حسین ابراهیمی، میلاد قربانزاده، علی عباسی و میثم تهیدست از جمله بازیکنانی هستند که باید برای فصل آینده با آنها قرارداد امضاء شود.

دست‌نشان با اذعان به اینکه باید با چند بازیکن فصل گذشته تیم سپیدرود برای حضور در این تیم صحبت کنم اظهار داشت: باید با بازیکنان همانند توحید غلامی، رضا الماسخاله و پویا نزهتی در مورد حضور آنها در تیم سپیدرود صحبت شود.

سرمربی تیم سپیدرود رشت بیان اینکه محمد غلامی و حسین کعبی جزء بازیکنان مدنظر من نیستند گفت: محمد غلامی بازیکن خوبی است اما بازیکن دیگری را برای خط حمله در نظر دارم و در پست حسین کعبی قصد استفاده از بازیکنان جوان را دارم.

وی با اشاره به اینکه پس از خداحافظی علی کریمی از تیم سپیدرود با من تماس گرفتند تا با این تیم همکاری کنم خاطرنشان کرد: اگر هواداران تیم سپیدرود راضی به حضور من در تیم سپیدرود رشت نشوند از همکاری با این تیم خودداری می‌کنم.

دست‌نشان با بیان اینکه سرمایه اصلی تیم سپیدرود رشت هواداران این تیم هستند گفت: اختلاف بین مدیریت و هواداران به صورت سیستماتیک به بازیکنان و کادرفنی تیم سپیدرود انتقال پیدا می‌کند و باید در مورد این اختلافات جلساتی تشکیل شود.

سرمربی تیم سپیدرود رشت بیان اینکه برای موفقیت همه عوامل یک تیم باید همکاری کنند عنوان داشت: باشگاه باید حرف دل هواداران را گوش کند تا مردم همانند سال گذشته از تیم سپیدرود حمایت کنند.

دست‌نشان با اشاره به اینکه آمدن سپیدرود به لیگ برتر و ماندگاری این تیم به واسطه هواداران این تیم بود اظهار داشت: نقش عمده در موفقیت‌های سپیدرود بر عهده تماشاگران این تیم است و حمایت آنها می‌تواند راه موفقیت را هموار کند.

وی با بیان اینکه ۶ تیم در لیگ برتر توان مالی خوبی دارند و با بازیکنان خوب لیگ قرارداد امضاء می‌کنند گفت: تعداد زیادی از تیم‌های لیگ برتر در یک سطح قرار دارند که تماشاگران می‌توانند با تشویق‌هایشان کمبودهای تیم سپیدرود رشت را جبران کنند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads