کد خبر: 168998 - تاریخ: چهارشنبه، 20 ژوئن 2018 - 09:16

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان:

پیکر دو تن از جان‌باختگان مفقود حادثه سیل روستای کاکرود رودسر پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان از پیدا شدن یک پیکر و یک نیم‌تنه از جان‌باختگان مفقود حادثه سیل روستای کاکرود رودسر خبر داد.

به گزارش خوبان، مهدی ولی پور با اشاره به جریان سیل و رانش زمین در روستای کاکرود منطقه اشکورات بخش رحیم‌آباد شهرستان رودسر اظهار کرد: در آخرین ساعات روز گذشته یک نیم‌تنه از زیر آور گل‌ولای پیدا و بیرون کشیده شده است.

وی از پیدا شدن یک مفقود حادثه سیل در روستای کاکرود خبر داد و افزود: به همت امدادگران جمعیت هلال‌احمر و عوامل راهداری، امروز نیز یکی از زنان مفقودشده در جریان سیل و رانش زمین کشف‌شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان گفت: هویت نیم‌تنه که روز گذشته پیداشده مشخص نیست اما پیکر بی‌جان امروز توسط اهالی شناسایی و برای هویت سنجی سجلی به پزشکی قانونی منتقل‌شده است.

ولی پور با بیان اینکه شرایط در کاکرود در حال عادی شدن است تصریح کرد: بالگرد امدادی تا روز گذشته در محل حادثه حضور داشت اما اکنون نیازی به بالگرد نیست چون نیروهای امدادی می‌توانند خود را به مناطق بالادست روستای کاکرود برسانند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته آرد، آب آشامیدنی و غذای کافی بین سیل‌زدگان توزیع‌شده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه راه اضطراری توسط عوامل راهداری گشوده شده از این حیث مشکلی جهت تهیه آذوقه برای سیل‌زدگان وجود ندارد.

انتهای پیام/84008


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads