کد خبر: 168968 - تاریخ: سه‌شنبه، 19 ژوئن 2018 - 20:58

فرماندار رشت:

۲۰۰۰ فرصت شغلی در شهرستان رشت ایجاد می‌شود

فرماندار رشت گفت: با اجرای طرح تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی هزار و ۹۵۳ فرصت شغلی در شهرستان رشت ایجاد می‌شود.

به گزارش خوبان؛ سیدمحمد احمدی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان  اظهار داشت: اقدامات در راستای تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال‌ پایدار روستایی باید با سرعت بیشتری در شهرستان رشت دنبال شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه با کم‌کاری و عدم مدیریت صحیح نباید مردم را نسبت به عملکرد مدیران ناامید کرد ابراز داشت: تمامی درخواست‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در رشت براساس قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان انجام شده است.

احمدی با تاکید بر اینکه در سیستم مدیریتی شهرستان رشت به عملکرد و گزینش مدیران توجه‌ ویژه‌ای می‌شود افزود: هزار و 953 فرصت شغلی با اجرای طرح تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی در شهرستان رشت ایجاد می‌شود و رشت توانمندی بیشتری در این حوزه دارد.

وی با اشاره به اینکه مدیران جذب مزیت‌ها و مطالبات حوزه مدیریت خود را با جدیت دنبال می‌کنند و در راستای رفع ایرادات طرح‌های اشتغالزایی در شهرستان باید با همان روحیه اقدام کنند گفت: عدم حل موانع و مشکلات طرح‌های اشتغال‌زایی از سوی مدیران شهرستان رشت قابل پذیرش نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با بیان اینکه رشت می‌تواند در جذب اعتبارات اشتغالزایی رتبه بهتری را نسبت به وضعیت موجود کسب کند افزود: جذب 28 درصد سهمیه جهادکشاورزی در حوزه اشتغال روستایی قابل قبول نیست چون حوزه فعالیت جهاد کشاورزی در روستا است.

احمدی با تاکید بر اینکه بهزیستی و کمیته امداد می‌توانند به طور اثرگذار در طرح‌های اشتغالزایی به شهرستان رشت کمک‌ کنند خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان رشت نباید یکدیگر را در بروز موانع و مشکلات موجود در طرح‌ها مقصر جلوه دهند و خود باید در راستای حل مشکلات اقدام کنند.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه  حوزه بوم‌گردی در شهرستان رشت نیازمند توجه بیشتر است و یک ماه تا پایان اجرای طرح اشتغالزایی در شهرستان رشت باقی مانده است تصریح کرد: میزان جذب اعتبارات حوزه شیلات در طرح‌های اشتغالزایی شهرستان رشت قابل قبول نیست.

انتهای پیام/ ز


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads