کد خبر: 168962 - تاریخ: سه‌شنبه، 19 ژوئن 2018 - 09:54

با گران شدن نان در گیلان موافقت نشد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: با افزایش قیمت نان در گیلان موافقت نشد.

به گزارش خوبان،فرهاد دلق پوش گفت:پروانه کسب نانوایی های بی کیفیت تعلیق خواهد شد.
وی افزود: با افزایش قیمت نان در گیلان موافقت نشد و پروانه کسب نانوایی های بی کیفیت تعلیق خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان ادامه داد: دستورالعمل و روش اجرایی برخورد با نانوایان متخلف در استفاده از جوش شیرین و عدم رعایت موازین بهداشتی به ویژه کیفیت نان به کلیه نهادهای نظارتی مرتبط ابلاغ خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به عرضه آرد یارانه ای به نانوایان، و اینکه نان، قوت غالب مردم جامعه است،فعلا با درخواست افزایش قیمت انواع نان از جانب رئیس اتحادیه نانوایان مخالفت شد و بنابر این به قیمت ثابت به مردم عرضه خواهد شد.
دبیر کارگروه تنظیم بازار استان گیلان از الزام ارائه فاکتور به مصرف‌کنندگان سخن گفت و ادامه داد: برای هر کالایی که با ارزش پانزده هزار تومان به بالا، در صورت درخواست مشتری، صاحبان صنوف ملزم به صدور فاکتور هستند.
وی در ادامه به عدم افزایش نرخ نان از سال ۹۳ اشاره و تصریح کرد: این کالا در جامعه ما، از جمله کالاهای استراتژیک است و علیرغم افزایش قیمت های خدمات رسان به پخت نان از جمله حمل و نقل و انرژی، افزایش قیمت آن در شرایط فعلی باعث نارضایتی مردم جامعه خواهد شد.
دلق پوش تصریح کرد: افزایش یا کاهش نرخ نان از قوانین کشوری تبعیت می کند و به صورت یکسان عمل خواهد شد.
وی همچنین از مصوبه دیگر کارگروه تنظیم بازار استان در خصوص تشدید نظارت بر کیفیت پخت نان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس این مصوبه کارگروه تنظیم بازار، مرکز بهداشت استان مکلف به ارائه گزارش بازدیدهای دوره ای در خصوص کیفیت نان و وضعیت استفاده از جوش شیرین به کارگروه شد.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads