کد خبر: 168873 - تاریخ: یکشنبه، 17 ژوئن 2018 - 10:07

رئیس شورای شهر رشت تأکید کرد:

طرح تفصیلی شهر رشت مهمترین دغدغه مدیریت شهری در سال جاری است

رئیس شورای شهر رشت با بیان این موضوع که امروز دغدغه اصلی مدیریت شهری تدوین و اجرای صحیح طرح تفصیلی به عنوان طرحی جامع برای چشم انداز شهر رشت می‌باشد، خواستار توجه همه متولیان این امر شد.

به گزارش خوبان، سید امیرحسین علوی با بیان این موضوع که امروز دغدغه اصلی مدیریت شهری تدوین و اجرای صحیح طرح تفصیلی به عنوان طرحی جامع برای چشم انداز شهر رشت می‌باشد، خواستار توجه همه متولیان این امر شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از مهمترین مباحث مطروحه در ماههای اخیر در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری رشت موضوع طرح تفصیلی میباشد با تقدیر از تلاش ها و زحمات این معاونت خواستار اعمال موارد اصلاحی مورد نظر، معاونت عمرانی استانداری و سازمان نظام مهندسی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تقدیر از تعامل ایجاد شده ما بین شهرداری و معاونت عمرانی استانداری، مدیرکل فنی استانداری، مدیر امور شهری استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی با تاکید بر تاثیرات مثبت اجرای صحیح این طرح بر شفاف سازی آرای کمیسیون های ماده ۱۰۰ و ماده ۵ و بسیاری از حوزه های دیگری که مستقیما با شهروندان ارتباط دارند، تسهیل و تسریع امور شهروندان را نتیجه اجرای دقیق و کامل طرح تفصیلی دانست.

 

انتهای پیام/12222


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads