کد خبر: 168866 - تاریخ: یکشنبه، 17 ژوئن 2018 - 09:41

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی:

ایجاد اشتغال بدون بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی امکان پذیر نیست

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت:بحث اشتغال و رفع بیکاری از معضلات کشور است و بدون استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی ایجاد اشتغال غیرممکن است.

به گزارش خوبان  ، ولی داداشی در آیین کلنگ زنی ساخت تالار و رستوران دریایی با سرمایه گذاری بخش خصوصی که به منظور توسعه گردشگری در نوار ساحلی آستارا در محل ساحل مخیری این شهر به زمین زده شد، با تاکید بر اینکه باید دست سرمایه گذاران را بگیریم و از توان و ظرفیت آنها به نفع اشتغالزایی استفاده کنیم، اظهار کرد: دغدغه همه مسئولان نظام اعم از مجلس شورای اسلامی، دولت و حتی دستگاه قضایی ایجاد اشتغال و رفع بیکاری بوده که تاکنون دولت در بحث ایجاد اشتغال موفق عمل نکرده است.

وی با بیان اینکه امروز دولت توانایی دادن هزینه های جاری سازمان ها و ادارات و همچنین جذب نیروی انسانی را ندارد، گفت: نباید سرمایه گذار ستیزی کرد و باید با ارائه تسهیلات ارزان قیمت سرمایه گذاران را در ایجاد اشتغال همراهی کرد.

داداشی با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی که در آن براستفاده از ظرفیت های بخش خصوصی تاکید شده است، افزود: باید از ظرفیت های اقتصاد دریا محور در راستای جذب گردشگران داخلی و خارجی در استان گیلان و شهرستان مرزی بندر آستارا استفاده شود.

وی با بیان اینکه سالانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر خارجی به آستارا وارد می شوند، ادامه داد: مجوز راه اندازی مرکز گردشگری سلامت نیز برای توسعه گردشگردرمانی در این شهرستان اخذ شده است.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی اقتصاد دریا محور را راهبردی توانمند برای توسعه آستارا عنوان کرد و گفت: توجه لازم به اقتصاد دریا محور در این شهرستان نشده است.

وی با تقدیر از رویکرد شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آستارا  در حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی، تصریح کرد: مسئولان و مردم شهرستان مرزی بندر آستارا سرمایه گذارستیز نیستند و از آنها  در راستای توسعه اقتصادی و گردشگری حمایت می کنند.

 

انتهای پیام/32


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads