کد خبر: 168679 - تاریخ: پنج‌شنبه، 14 ژوئن 2018 - 15:31

در برنامه «ماه عسل» مطرح شد:

از رتبهٔ ۵ کنکورِ محمدرضا گلزار تا ماجرای داشتن بادیگارد

محمدرضا گلزار با حضور در «ماه عسل» از ساخت و اجرای یک مسابقه تلویزیونی خبر داد.

به گزارش خوبان، برنامه «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی، شامگاه چهارشنبه ۲۳ خرداد میزبان محمدرضا گلزار بود.

ورود محمدرضا گلزار به عرصه اجرا با یک برنامه تلویزیونی به نام «برنده باش»، مهم‌ترین بخش گفت‌و‌گوی کوتاه احسان علیخانی با این بازیگر بود.

گلزار این برنامه را معادل ایرانی یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی جهان دانست که پر از هیجان و همراه با جایزه مالی است که نفر اول آن جایزه‌ای صد میلیونی می‌گیرد. هرچند به گفته او، دیگر شرکت‌کنندگان هم دست خالی از آن بیرون نمی‌روند.

او توضیح داد کسانی که پس از ثبت‌نام در سایت، بیشترین امتیاز را در مرحله انتخابی بیاورند، وارد مسابقه اصلی و تلویزیونی خواهند شد که هدف اصلی‌اش بالا بردن سطح معلومات جامعه است.

 

گلزار با بیان این‌که ضبط این برنامه از دو هفته دیگر  و پخش آن از تیر آغاز می‌شود، خبر داد کسانی که وارد مسابقه می‌شوند، ۱۵ سوال را باید جواب دهند.

در ادامه، احسان علیخانی با اشاره به محتوا و رویکرد برنامه «برنده باش»، به سابقه تحصیلاتی موفق گلزار اشاره کرد که این بازیگر توضیح داد: «من نفر پنجم کنکور سراسری شدم، سه سال ریاضی خواندم و بعد رفتم رشته تجربی. در کنکور، درس‌های عربی و معارف را ۱۰۰ درصد زدم و برای همین می‌رفتم آموزشگاه‌های کنکور درس می‌دادم.»

این بازیگر در پاسخ به پرسش علیخانی در باره قضاوت شدن و حرف‌هایی که دیگران درباره چهره‌های سرشناس می‌زنند، گفت: «هر کسی بگوید چنین حرف‌ها و قضاوت‌هایی برایش اهمیت ندارد، دروغ محض می‌گوید. هیچ کس از جمله من نیست که در فضای مجازی باخواندن کامنت‌ها آسیب نبیند. با این‌حال تلاش می‌کنم فضایی آرام‌بخش برای زندگی خودم داشته باشم.»

در ادامه برنامه، صحبت از سوء‌تفاهم درباره استفاده چهره‌های سرشناس هنری از بادیگارد شد که گلزار در توضیح آن گفت: «من با عشق به مردم زندگی می‌کنم و نیاز به بادیگارد ندارم. در بعضی برنامه‌ها هم برگزارکنندگان برای برقراری نظم از افرادی استفاده می‌کنند که ربطی به هنرمندان ندارد.»

در پایان این گفت‌وگو، محمدرضا گلزار درباره آزادی زندانیان مالی صحبت کرد و در یک توصیه گفت: «تنها راه آزادی این زندانیان، کمک مالی نیست. راهکار اول، گذشت شاکیان خصوصی است و همین‌جا از این عزیزان درخواست می‌کنم ببخشند. برای آزادی آن‌ها هم که شاکی‌شان خصوصی نیست، باید دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تا این اتفاق بیفتد.»


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads